Gå til innhold

Flere som har problemer med ubalansert BG?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja det er klart jeg hadde ikke reagert slik om det hadde vært at jeg tapte en kamp...  Men her snakker vi om 52 tap på rad denne uken, ja jeg har telt dem. Og ikke en enseste kamp har vi vunnet imellom de kampene, statistikken er ganske klar da... VI BLIR EID!

5213345[/snapback]

 

Fordi di gruppe blir eid gang på gang, betyr det at alliance suger?

 

Kanskje ditt lag er berre forferdelig dårlig, har ikkje den tanken slått deg? ^^

Lenke til kommentar
>,27/11-2005 : 02:23]Ja det er klart jeg hadde ikke reagert slik om det hadde vært at jeg tapte en kamp...  Men her snakker vi om 52 tap på rad denne uken, ja jeg har telt dem. Og ikke en enseste kamp har vi vunnet imellom de kampene, statistikken er ganske klar da... VI BLIR EID!

5213345[/snapback]

 

Fordi di gruppe blir eid gang på gang, betyr det at alliance suger?

 

Kanskje ditt lag er berre forferdelig dårlig, har ikkje den tanken slått deg? ^^

5215783[/snapback]

Er det snakk om AV, er det garantert en mix av mange forskjellige spillere, og ikke bare ett lag.

 

Og ja, på min server taper alliance _alltid_ AV, selv om det joiner spillere fra "pro" guilds.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare Allianse som suger, har motsatt problem på BL.

Der suger ofte Horde i random grp.

Skal man få noe ut av AB så prøv under noen kamper å legg merke til hvordan enkelte spiller. Ser du at de gjør det bra, noter deg navn og lag ei liste. Gjør selvfølgelig jobben din selv så de og forstår du er god. Send en whisper til alle når du har 20 navn du ser spiller bra. Foreslå å lage en AB grp med dem, og sett opp noen enkle kamp regler og strategier, wips så har du ett lag. :)

Etter hvert som dere får litt bedre kontakt prøv og lag avtaler med dem om å spille fast sammen med noen reserver i bakhånd. Går det og bra så utvikler dere hele tiden relasjoner til hverandre og lærer hverandre å kjenne. Ser du at det lykkes kjør på med "Ventrilo" eller "Team Speak" Da vil det gå enda bedre å kommunisere.

Har gjort dette en del selv på vår server og det går veldig bra.

 

Random grupper stinker nesten alltid, med skrekk og gru ser jeg tilbake på folk som zerger flags og bare løper videre, så flagget bare kan tas av motstandere.. åhh det er så gøy og resse på baser som det ikke er flaggvakter..

Skjer dette nå i random utenom team, tar jeg bare afk. Gidder ikke leke mer med usæriøse folk.

Endret av Darkrevan
Lenke til kommentar

Var rimelig kos på søndag når vi måtte vente 30 min for å prøve nef igjen. Lagde guildteam i AB og vant 2 runder på ca 10 min. 2000/0 og 2000/60 (var desverre 1 av oss som daua i runde 1 men :/, (noob tuukuutuu!)). Fjerner greit nok litt av spennninga, men morro innimellom lell :p Er vel i situsjoner som det man skjønner at alliance blir pissed når de står i 2 timer i que.

 

Til OP: Grunnen til at få folk healer i 40-49 BGs er at shammys, priests og druids ofte er specced dmg. Shadowpriests og feral for druids for å grinde fortere til 60. Når du kommer til 60 vil de fleste som driver end game PvE specce healing som igjen gjør at du blir healet mye mer. Skaff deg et godt rykte som raidleader i BGs og folk hører lettere på deg hvis du skal kommandere (hvis taktikkene dine gjør at dere vinner så skal jeg love deg at honor kåte lvl 40ish folk følger det du sier de andre rundene :D ).

Lenke til kommentar

@Darkrevan

 

Ja har jobba fra dag 1av med å notere ned navne på folk jeg ser har skills og tacs, men det er desverre et fåtall jeg har funnet... Men er nå oppe i 7 stykker. Vi prøvde å joine AB bare vi syv. Vi vant over 12 horde :!:

 

Gruppa besto av 4 palas, 1 druid, 2 rogues. Og trengte ikke mer, 1 rogue og 2 palas på LM og GM og druidn på stables i catform...

 

Var jo en opptur etter allt det tapet :yes:

Lenke til kommentar
@Darkrevan

 

Ja har jobba fra dag 1av med å notere ned navne på folk jeg ser har skills og tacs, men det er desverre et fåtall jeg har funnet... Men er nå oppe i 7 stykker. Vi prøvde å joine AB bare vi syv. Vi vant over 12 horde :!:

 

Gruppa besto av 4 palas, 1 druid, 2 rogues. Og trengte ikke mer, 1 rogue og 2 palas på LM og GM og druidn på stables i catform...

 

Var jo en opptur etter allt det tapet :yes:

5224533[/snapback]

 

 

Godt å høre at dere fikk dere en opptur.

Få de andre til å sjekke i sine guilder om det er spillere som vil bli med.

Snart har dere et bra AB team :)

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Det er ikkje skills i wow.

5204289[/snapback]

 

Begrunn?

5205284[/snapback]

 

Tenkjer individuelle skills. I Quake er det mykje skills for å vere god/bra/"best". I Warcraft 3: Frozen Throne er det mykje skills for å vere god/bra/"best". I CS er det litt. I WoW er det veldig lite: Rock/scissor/stone-klassar, gear, talent builds, tilfeldige crit-sjangsar, høg ping/lag (for nokre, ja, wow er verre enn andre spel), ikkje lagt opp for "competetive" speling (køar for å kome inn på BG, ein er låst til å spela pvp på den serveren ein er på osv. osv.), samt andre tilfeldighetar bygger opp til eit spel som er veldig lite basert på skills samanlikna med til dømes nemnte spel som faktisk er lagt for "competetive" miljø. WoW blir på dette området sett på som ein vits av til dømes brukarar av www.esreality.com.

 

Er ikkje meininga å flama wow. Er sjølv wow-spelar og speler ikkje dei andre spelene eg nemnte. Reagerer berre på folk som trur at det er skills (ja, snakkar fortsatt om individuelle) i WoW. Prøv ein 1on1 mot ein som har spelt til dømes Quake 3 på toppnivå i minst to år så vil ein merka kva skills er.

Endret av fenris1911
Lenke til kommentar

vet ikke helt med skills'en, men "wow-knowledge" har svært mye å si i wow. Det går ut på å finne rett rustning til rett bruk osv. Og self hvordan alle utregninger av hvordan skadesystem osv fungerer. Altså med enestående kunnskap om "wow-motoren" vil man ha klare fordeler i wow. Dette er helt i motsetn til spill som CS, hvor kjapphet på musknapp og bevegelse har mest å si vil jeg tro.

 

I alle spill er jo kunnskap om taktikk vesentlig for å heve seg i spillet, men dette kommer igjen innunder "wow-knowledge" skills'en.

 

Når det er sagt så tror jeg på ingen måte det er vanskelig å briljere i wow. Det krever bare svært svært mye tid til å tilegne seg kunnskapen man trenger. Nok engang i motsetn til f.eks CS hvor fingerferdighet kan tilegnes på noen få timer om man har evnen. For dem som ikke er like kjapp på taster og mus, så er det å briljere i CS uoppnåelig. Jeg havner selv i den kategorien med relativt svake egenskaper på taster og mus:(

 

Jeg spilte CS i en uke en gang og ble ikke det spor bedre, annet enn litt mer kunnskap om taktikk. Nettopp fordi at jeg rent fysisk mangler evnen til å være lynkjapp på mus og taster.

 

EDIT: drøssevis med skrivefeil pga manglende hurtigskrivingsevne!

Endret av gamer73
Lenke til kommentar
>,30/11-2005 : 23:01]Dere må jo ha spillt mot AFK, horde gjorde jo ikke motstand engang...

 

Jeg har tapt 2000/0 men da har jeg i det minste had en desj kills...

5234489[/snapback]

 

Skal ikke så mye til å vinne 2000/0 hvis man som det ser ut som i dette tilfellet mekker guildraid, ventrilo og i tillegg er godt utstyrt og møter pickup group hvor kanskje 1-2 er velutstyrt i epic. Litt skuffet over at det var Gumle/Andiss som ødela perfect stats ved å daue men :p

 

Edit: Leif

Endret av Cirox
Lenke til kommentar

må si jeg blir litt frustrert over <47> Kills er slett ikke alt når det gjelder å vinne en AB. Det er de som camper nodes som gjør den virkelige jobben. Ja det er piss kjedelig, men du vinner som regel i alle fall. Ofte kommer det ingen til din node, og hvis de ser at noen står der å camper den, så stikker de bare igjen.

På RC er det ganske 50/50 hvem som vinner, men jeg vil si at alliance har flere fixed runs så de ar overtaket på den måte.

 

Uansett sammarbeid gjør at du vinner i AB. Gear hjelper ingenting hvis alle zerger en node...

Lenke til kommentar
Dette sier vel det meste om Silvermoon igrunn, selv om dette er den mer ekstreme sida av saken. Det skal sies at gjennom hele matchen var det 10 mot 10, om alliance gjorde sitt beste er jeg derimot ikke sikker på. Uansett ganske skremmende at noen klarer å bruke 15 minutter på dette:

 

http://img478.imageshack.us/my.php?image=allypower7ly.jpg

5216129[/snapback]

 

Horde har der 50 killing blows, mens alliance kun har 41 deaths, lukter /afk her, eventuelt photoshopping :p

Lenke til kommentar
må si jeg blir litt frustrert over <47> Kills er slett ikke alt når det gjelder å vinne en AB. Det er de som camper nodes som gjør den virkelige jobben. Ja det er piss kjedelig, men du vinner som regel i alle fall. Ofte kommer det ingen til din node, og hvis de ser at noen står der å camper den, så stikker de bare igjen.

På RC er det ganske 50/50 hvem som vinner, men jeg vil si at alliance har flere fixed runs så de ar overtaket på den måte.

 

Uansett sammarbeid gjør at du vinner i AB. Gear hjelper ingenting hvis alle zerger en node...

5235408[/snapback]

 

Flere bør lære seg det her, def. flaggene.

Det er grunnen til at Horde ofte taper på vår server.

Har mer eller mindre kutta ut pvp nå fordi det bare er flagzergers som spiller.

De jeg spilte med før har fått seg den statusen de ville ha og har mer eller mindre slutta å spille ab.

Siste ukene nå så resser vi til åpne flag, man ser på minimapen at ingen gjør forsøk på å holde seg ved flagget. Som oftest er det en rogue eller druid ved flagget som bare tar det enkelt og greit uten motstand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...