wunderbaum Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Som emnetittelen sier, så blinker displayet på spiller'n min.. Og plutselig så kutter det Kjøpte meg en DVD/MP3/osv spiller for 1200,- for en stund sida. Og nå i det siste har det begynt å kødde skikkelig! Når jeg starter bilen, så funker det helt fram til jeg begynner å kjøre. Da blinker det en stund før det dør helt. Noen som veit hva som kan være galt? Snakka med en som påsto at det kunne være at det var en feilkobling, men det kan vel ikke stemme? Da ville vel hele spilleren kutta ut? Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Lever spilleren der du kjøpte den. Er nok en garantisak hvis det er under to år siden du kjøpte den. Endret 25. november 2005 av Trainman Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Vil nok tro at den spillern er av et så billig fomat at du ikke kan forvente allverdens levetid. Men den skal nå holde lenger enn noen måneder. Kjøpte du denn ei Norge er den omfattet av kjøpsloven og da skulle det gå greit å få en ny innenfor lovfestet garantitid Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Det er bare et problem.. Eller.. Vet jo ikke om det er et problem, men jeg klippet av en kabel som går til remote på forsterkeren min, men det har jeg gjort lenge etter at displayet begynte å kødde seg. Skjøtet den sammen igjen, men måtte ta knekken på kabelen for at det skulle funke. Gjelder garantien selv om det er gjort? Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Kan ikke tenke meg at det er noe problem om du kuttet den kabelen. Man får tross alt kjøpt nye slike kabelsett, er spilleren som er problemet... Så det bør gå helt fint Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Så lenge det ikke er påvisbare feil på banene til den kabelen skulle det ikke være noe problem Lenke til kommentar
wunderbaum Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Ok:) Tusen takk! Da skal jeg stikke i butikken med den en dag og få den bytta! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå