ovinn Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Heisann! En kompis ringte meg nettopp og lurte på hva det betydde med "L2 Chache: 512kb" eller "L2 Chache 1024kb" ehh, hvordan skal jeg si dette da.. Legger ved to eks. jeg på en cpu med 512 og en med 1024: 512Kb 1024Kb Hva slags funksjon har den i prosessoren? Hva gjør den "L2 Chache 1024Kb"-greia? Hvis noen skjønner meg nå skal de ha stooor takk! Øyvind EDIT: Mye leif, han herjer rundt overalt EDIT2: Var vel egentlig et dumt spm. visste det på en måte fra før, men ikke hvordan jeg skulle si det.. Men setter pris på svar Endret 24. november 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 det er minne som er innebygd i prossessoren.. det den brukes til er hurtig minne for koden som kjøres. det viktigste ligger i cachen, så legges det i ram, og hvis du ikke har nok ram ligger det på virtuelt minne på hardisken.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 det er minne som er innebygd i prossessoren.. det den brukes til er hurtig minne for koden som kjøres. det viktigste ligger i cachen, så legges det i ram, og hvis du ikke har nok ram ligger det på virtuelt minne på hardisken.. 5201933[/snapback] Oki, takk for svar Det var det han trengte å høre før han skjønte det! Øyvind Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå