AltTrombone Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Noen som vet når de kommer opp? Vet ikke om en eneste en i Trondheim i alle fall. Noen som har planer å være utenfor ELKJØP tidligere enn 1 time før de åpner? :!: Hmm... min første post. Måtte bare sjekke litt! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Demokioskene er allerede på plass noen steder, men funker ikke før Microsoft setter dem igang (er kode på dem tror jeg...). Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Demokioskene er allerede på plass noen steder, men funker ikke før Microsoft setter dem igang (er kode på dem tror jeg...). 5201827[/snapback] Har bare hørt om en på Carl berner eller hva det heter. Tenkte mest på i Trondheimsområdet.. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Noen som vet når de kommer opp? Vet ikke om en eneste en i Trondheim i alle fall. Noen som har planer å være utenfor ELKJØP tidligere enn 1 time før de åpner? :!: Hmm... min første post. Måtte bare sjekke litt! 5201820[/snapback] Jeg tror det går bra å komme rolig ved åpningstid å spasere rolig inn... det er vel bare verstingene som kommer midt i arbeidstiden... Selv tar jeg studiedag den dagen og møter opp halvtime kvarter før åpningstid... Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Noen som vet når de kommer opp? Vet ikke om en eneste en i Trondheim i alle fall. Noen som har planer å være utenfor ELKJØP tidligere enn 1 time før de åpner? :!: Hmm... min første post. Måtte bare sjekke litt! 5201820[/snapback] Jeg tror det går bra å komme rolig ved åpningstid å spasere rolig inn... det er vel bare verstingene som kommer midt i arbeidstiden... Selv tar jeg studiedag den dagen og møter opp halvtime kvarter før åpningstid... 5201902[/snapback] Tør ikke ta sjangsen på det... Dessuten har jeg bare muligheten fra 10 til 11 så om jeg ikke før det i den første butikken jeg prøver kan jeg bare glemme å skaffe meg en Xbox 360 til Launch. Huff...trenger bare få prøvd litt. Så hadde jeg kanskje klart å roe meg litt, men det er så ubeskrivelig kjipt å fremdeles ikke vite hvordan spillene ser ut! Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Noen som vet når de kommer opp? Vet ikke om en eneste en i Trondheim i alle fall. Noen som har planer å være utenfor ELKJØP tidligere enn 1 time før de åpner? :!: Hmm... min første post. Måtte bare sjekke litt! 5201820[/snapback] Jeg tror det går bra å komme rolig ved åpningstid å spasere rolig inn... det er vel bare verstingene som kommer midt i arbeidstiden... Selv tar jeg studiedag den dagen og møter opp halvtime kvarter før åpningstid... 5201902[/snapback] Tør ikke ta sjangsen på det... Dessuten har jeg bare muligheten fra 10 til 11 så om jeg ikke før det i den første butikken jeg prøver kan jeg bare glemme å skaffe meg en Xbox 360 til Launch. Huff...trenger bare få prøvd litt. Så hadde jeg kanskje klart å roe meg litt, men det er så ubeskrivelig kjipt å fremdeles ikke vite hvordan spillene ser ut! 5201963[/snapback] det går nok bra... tror det blir konsoller nok i butikkene til 2-3 dager* (* Med unntak av butikker i oslo, bergen og de andre storbyene) Endret 24. november 2005 av stekri88 Lenke til kommentar
Dec Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Noen som vet når de kommer opp? Vet ikke om en eneste en i Trondheim i alle fall. Noen som har planer å være utenfor ELKJØP tidligere enn 1 time før de åpner? :!: Hmm... min første post. Måtte bare sjekke litt! 5201820[/snapback] 360 kiosk er rigget og spillbar på Elkjøp Leangen i Trondheim, vært der idag og prøvd herligheten! Spillbare demoer jeg prøvde var COD2, Kameo og King K. Virket å være heftige alle de tre spillene, på hver sin måte naturlig nok. Ble ellers utrolig imponert over den smoothe og raske måten man kunne skifte mellom menyene og spillene! Prøvde å lokke ut pris, fikk kun til svar at den kom til å bli rå..... Pris blir offentliggjort på lørdag. Gjetter på 2990 kr for premium pakken. Lenke til kommentar
AltTrombone Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Noen som vet når de kommer opp? Vet ikke om en eneste en i Trondheim i alle fall. Noen som har planer å være utenfor ELKJØP tidligere enn 1 time før de åpner? :!: Hmm... min første post. Måtte bare sjekke litt! 5201820[/snapback] 360 kiosk er rigget og spillbar på Elkjøp Leangen i Trondheim, vært der idag og prøvd herligheten! Spillbare demoer jeg prøvde var COD2, Kameo og King K. Virket å være heftige alle de tre spillene, på hver sin måte naturlig nok. Ble ellers utrolig imponert over den smoothe og raske måten man kunne skifte mellom menyene og spillene! Prøvde å lokke ut pris, fikk kun til svar at den kom til å bli rå..... Pris blir offentliggjort på lørdag. Gjetter på 2990 kr for premium pakken. 5202130[/snapback] Kommet på Spiderman også!! Lenke til kommentar
Raoul Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Elkjøp i Larvik har en, jeg testet såvidt Kameo der i stad. Førsteinntrykket var ikke veldig imponerende, grafikken kunne trengt en god del mer anti-aliasing. Men skal ikke si altfor mye, prøvde kun i et par minutter. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Elkjøp i Larvik har en, jeg testet såvidt Kameo der i stad. Førsteinntrykket var ikke veldig imponerende, grafikken kunne trengt en god del mer anti-aliasing. Men skal ikke si altfor mye, prøvde kun i et par minutter. 5203100[/snapback] meget muligt at skjermen ikke var rett instilt etc......tror det er litt mer som må gjøres en bare plug and play......men hva vet vel jeg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Var en tur i byen i dag (Trondheim), og gikk tilfeldigvis innom Spaceworld. Der hadde de nettopp satt opp en 360 kiosk! Det er vist en på Spiderman i Trondheim også. Spilte Kameo, COD2 og King Kong, sistnevnte imponerte mest, men likte egentlig ikke noen av de noe spesielt. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Tok meg en tur innom Spaceworld i Bergen etter skolen idag. Da hadde de fått inn en xbox 360, med kontroler og stajs. Virket som om det eneste de manglet var å få det hele innstallert. Dog var hele kiosken innpakket i plast enda da. Jeg ville tro at de dukker opp de fleste steder i løpet av noen uker nå ja. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Må komme meg ut i morgen og på byen for å se om det finnes her i Alta (tviler sterkt). Lenke til kommentar
MasterShake Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Elkjøp i Larvik har en, jeg testet såvidt Kameo der i stad. Førsteinntrykket var ikke veldig imponerende, grafikken kunne trengt en god del mer anti-aliasing. Men skal ikke si altfor mye, prøvde kun i et par minutter. 5203100[/snapback] Jeg er veldig enig i at det er et vesentlig aliasing-problem med demo-kioskene. Men det er viktig å huske på at anti-aliasing IKKE ER IMPLEMENTERT i noen av demoene. Så selv om det ser sweet ut nå, kommer det til å se vesentlig mye bedre ut hjemme i stua.. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Elkjøp i Larvik har en, jeg testet såvidt Kameo der i stad. Førsteinntrykket var ikke veldig imponerende, grafikken kunne trengt en god del mer anti-aliasing. Men skal ikke si altfor mye, prøvde kun i et par minutter. 5203100[/snapback] Jeg er veldig enig i at det er et vesentlig aliasing-problem med demo-kioskene. Men det er viktig å huske på at anti-aliasing IKKE ER IMPLEMENTERT i noen av demoene. Så selv om det ser sweet ut nå, kommer det til å se vesentlig mye bedre ut hjemme i stua.. 5207881[/snapback] prøvde COD2 på oslo city i dag, og såg det var anti-aliasing problemer, men resten av spillet såg strøkent ut Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hvis noen lurte så har det kommet demokiosk på Spaceworld på Sandvika Storsenter Det så veldig bra ut, men har aldri hatt noen interesse for noen av de spillene. Kameo var morsomt though Men blir nok Condemned og PDZ på meg ved launch Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Noen som vet når de kommer opp? Vet ikke om en eneste en i Trondheim i alle fall. Noen som har planer å være utenfor ELKJØP tidligere enn 1 time før de åpner? :!: Hmm... min første post. Måtte bare sjekke litt! 5201820[/snapback] Jeg tror det går bra å komme rolig ved åpningstid å spasere rolig inn... det er vel bare verstingene som kommer midt i arbeidstiden... Selv tar jeg studiedag den dagen og møter opp halvtime kvarter før åpningstid... 5201902[/snapback] Søren at jeg ikke tenkte på at jeg kan bruke opp 1 av de 2 studiedagene jeg har, genialt =) takker for tipset. Ble litt Off topic dette, beklager. Lenke til kommentar
Tinmar Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Noen som vet når de kommer opp? Vet ikke om en eneste en i Trondheim i alle fall. Noen som har planer å være utenfor ELKJØP tidligere enn 1 time før de åpner? :!: Hmm... min første post. Måtte bare sjekke litt! 5201820[/snapback] 360 kiosk er rigget og spillbar på Elkjøp Leangen i Trondheim, vært der idag og prøvd herligheten! Spillbare demoer jeg prøvde var COD2, Kameo og King K. Virket å være heftige alle de tre spillene, på hver sin måte naturlig nok. Ble ellers utrolig imponert over den smoothe og raske måten man kunne skifte mellom menyene og spillene! Prøvde å lokke ut pris, fikk kun til svar at den kom til å bli rå..... Pris blir offentliggjort på lørdag. Gjetter på 2990 kr for premium pakken. 5202130[/snapback] Den blir faktisk enda billigere! Koster bare 2895 kr på Elkjøp. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Du får den til den prisen om du er heldig å får en maskin av første ladning....den prisen kommer til å oppjusteres rimelig fort. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 FAE.. Var ute å sjekket noen av de største kjøpesentrene og alle elkjøp i nærheten av meg i går.. Var ute å kjørte i flere timer, og likevel var det INGEN som hadde fått inn en xbox kiosk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå