Gå til innhold

Rimlig skjermkort rundt kr 1250 blir nå agp...

Burner Bw.

Anbefalte innlegg

Hei dere datafrelste dataspillere!!

Var nesten sikker på at jeg hadde pci-e på hk men den gang ei så det må blir et agp kort..

Jeg har solgt mitt gamle agp (fx5600 256mb)

[endret innlegg] Et pci-e dere anbefalte var XFX 6600GT 128mb mot et x800 men det skulle jo være ganskje likt med dyrere i innkjøp. men det blir det ikke noe av dersom jeg ikke har pci-e port

------------------------------------------------------------------------------------------------

Agp: SOM D BLIR

1. 6600GT 128MB som "jacoweb" linket til. (har ikke d kortet hos komplett)

2. 6600 256MB (plain)

3 x700 pro 128MB

4. x800GT dyreste kortet men det har 256MB ddr3 ram..

Endret av Burner Bw.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
[edit] X800GT 128MB er dette verdt de ekstra kronene?

5201775[/snapback]

6600GT og X800GT er mer eller mindre identiske performance messig, så hvis du ikke har noen spesielle preferanser om ATI eller nVidia baserte kort ville jeg fremdeles gått for ukens tilbud hos komplett. (XFX kortene er dog visstnok litt støyende, men ikke ta meg på ordet her... vet ikke om X800GT kortet er noe bedre i dette henseende heller)

Lenke til kommentar
Sitter å bryner meg på hvordan du skal få satt inn et Pci-E om du har hatt et AGP kort før jeg =/

Bruk hammer, eller så kan du gjøre som han her:

5205722[/snapback]

:ohmy::ohmy::ohmy: tror jeg faktisk ikke har pc-e avlikevel :blush: Har vanlige pci sloter og en agp (den jeg har koblet skjermkortet til nå) så hadde jeg en ekstra blå slot og den regnet jeg med var da pci-e... men leste nå i manualen og det var en acr slot.. hvis jeg ikke tar feil igjen kan jeg da ikke bestille pci-e :(

Lenke til kommentar
Sitter å bryner meg på hvordan du skal få satt inn et Pci-E om du har hatt et AGP kort før jeg =/

5205722[/snapback]

:ohmy::ohmy::ohmy: tror jeg faktisk ikke har pc-e avlikevel :blush: Har vanlige pci sloter og en agp (den jeg har koblet skjermkortet til nå) så hadde jeg en ekstra blå slot og den regnet jeg med var da pci-e... men leste nå i manualen og det var en acr slot.. hvis jeg ikke tar feil igjen kan jeg da ikke bestille pci-e :(

5206233[/snapback]

FUnker dårlig for deg å kjøpe agp kort da :(https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27095 det da? Funker nok helt greit! :D

Lenke til kommentar

5205722[/snapback]

5206233[/snapback]

FUnker dårlig for deg å kjøpe agp kort da :(https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=27095 det da? Funker nok helt greit! :D

Baklger så mye at det ble dobbel post! Vet ikke hva som skjedde her!

Endret av jacoweb
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ

Det her faktisk nesten ingenting å si. 6600GT kortet er det kortet med best ytelse kontra pris av de du foreslår, punktum. det er ikke engang noe å diskutere.

Endret av Slettet-xwByZdFZ
Lenke til kommentar
Det her faktisk nesten ingenting å si. 6600GT kortet er det kortet med best ytelse kontra pris av de du foreslår, punktum. det er ikke engang noe å diskutere.

5209454[/snapback]

X800GT slår nok 6600GT på nesten alt, mens en 6800XT slår X800GT igjen. :)

Tror ikke du skal være så bestemt som du er der, 6600GT slår alle X600 og X700 kortene men et X800GT slår det neppe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...