cerbafiver Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Hei, jeg skulle skru på min packard bell easy note istad, da så jeg att det var masse streker, å svarte flekker på skjermen min =( Se bilde =) Hvor får jeg kjøpt nye skjerm uten å bli blak ? Endret 24. november 2005 av cerbafiver Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du kan ta kontakt med produsent, eller servicepartneren til produsent, og høre om de kan selge den en LCD-skjerm. Vet ikke hva sånt kan koste løst, men jeg vet at et bytte av LCD-skjerm til en 15" HP bærbar koster ca 4000,- hos HP. Lenke til kommentar
cerbafiver Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 hmm... ingen andre som vet noe, laptopen koster jo 6900 ny :S gidder ikke bruke 4k på skjerm da Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du får ikke tak i lcd panel til bærbare sånn uten videre. Du må nok ta kontakt med produsent eller servicepartner, slik Playmofetish har skrevet. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er nok nettopp slike tilfeller man har ulykkesforsikring for. Og jeg skal ikke være så veldig mistenksom mot deg, men jeg tviler på at skjermen har blitt sånn av seg selv. Enten er kraftig trykk mot skjermen eller baksiden av skjermen, eller langvarig trykk når den har vært sammenklappet. Lenke til kommentar
cerbafiver Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Det er nok nettopp slike tilfeller man har ulykkesforsikring for. Og jeg skal ikke være så veldig mistenksom mot deg, men jeg tviler på at skjermen har blitt sånn av seg selv. Enten er kraftig trykk mot skjermen eller baksiden av skjermen, eller langvarig trykk når den har vært sammenklappet. 5203977[/snapback] Jeg tror jeg kan ha satt cola flaska litt hard på skjremen.. Takker for alle svar, skal sende en mail til prdusent =) Mvh CerBaFiVeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå