Gå til innhold

Legendary Sulfuras, Hand of Ragnaros Mace wow

Anbefalte innlegg

Herregud, så mye rart det skrives. Dette er rett og slett ikke et våpen for druids. Dette er nok best for shamans og warriors som virkelig kan utnytte det skikkelig. Derfor vil en druid i et oppegående guild aldri få dette våpenet.

Om noen år når alle warriors, shamaner og paladins har fått seg den så kan kanskje druids få seg en slik en.

Men faen heller, hvilken idiot-druid vil ha dette våpenet? Det gjør jo absolutt ikke noe som helst for en druid.

5215440[/snapback]

han sa jo "jeg er jo den desidert rikeste spilleren på serveren..derfor må jeg ha noe som viser nettopp hvor mye penger jeg har".

imo alt oppstyret til War har så langt vært en forpesting av forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den tråden her har berre blitt latterlig, og fungerer igrunn som en stor uthenging av War for alle som har opplevd bittelitt endgame content i WoW :)

5215765[/snapback]

mye mulig, men denne posten var patetisk helt i fra starten av. tar jeg ikke helt galt så finnes det en skrytepost her et sted.

Lenke til kommentar

Unskyld meg, for en taper du er War? Kommer, skryter, hvem bryr seg egentlig? Og de frekke, selvgode svarene dine.. hah

Har noen spurt om noe av det du forteller oss? For meg virker det som du pakker inn skrytet ditt i ett spørsmål, og dermed prakker på om hvor rik du er.

Litt selvgod ja!

Edit: Ta dine trade skills ut i real life, kan gå bra for deg! Ønsker deg tillykke <3

Endret av p0zz
Lenke til kommentar
Unskyld meg, for en taper du er War? Kommer, skryter, hvem bryr seg egentlig? Og de frekke, selvgode svarene dine.. hah

Har noen spurt om noe av det du forteller oss? For meg virker det som du pakker inn skrytet ditt i ett spørsmål, og dermed prakker på om hvor rik du er.

Litt selvgod ja!

Edit: Ta dine trade skills ut i real life, kan gå bra for deg! Ønsker deg tillykke <3

5215986[/snapback]

Var det noen som spurte deg om din mening? Ta deg en kake og hold kjeft

Lenke til kommentar
tror trådstarter har ebayet

5216449[/snapback]

Og jeg tror du tar feil.

"War" har jo vist oss hvordan han skaffet pengene, så slutt og klag.

5216491[/snapback]

ja men han vet jo ikke hva bop er en gang

5216501[/snapback]

Han har de pengene uten e-bay. Han hadde en tråd for litt siden der han "bare" hadde 1500 gold

Lenke til kommentar
Du må ha alchemy 300, som du får på den øya lengst øst i hele wow spillet.

swiftness er bestselger pga den brukes til battlegrounds når man har flagget.

Og free action som gjør deg imun mot stønn, så rett og slett helath.

Andre finesser er demon p som gjør det lettere og sloss med demoner og forskjelling resistance mot is,brann og nature damage.

Brukte brann-resistanse selv da jeg måtte ta ildkastene ting som var 10 lvl høyere. da har man 100% til den har obserbert noen tusen damage så må du bruke en ny p med en gang.

Jeg har ikke tenk til å tjene foralltid, men nå er det lettere og lvl fortere og spille bedre når man har litt bedre gjendstander.

Ved å kjøpe noen epic økser til de jeg grinder med + mount til dem så har jeg det mye mer gøy sammen med de på quests og andre oppdrag, fortere går det også.

Tråd laget av samme fyren

Enjoy

lolol

Lenke til kommentar

"jeg har reg meg med konto, kontonr og hele pakka, kontoen er rik

Så får jeg beskjed om at den forhondsbetalte kontoen min er utgått, venligst betal mer.

Legger nå inn info på nytt, håper jeg får spille mer i år."

lol denne fyren snakker mye om at han er rik :p nesten alle postene inneholder det

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...