Gå til innhold

Legendary Sulfuras, Hand of Ragnaros Mace wow

Anbefalte innlegg

Hvis guildet deres driver med MC så tror jeg det er lurer og skjekke hjemmesidene deres om regler og slikt. Varirer fra guild til guild.

Vi har hvertfall slikt at man får så så mange poeng for hver time man er i raidet, og + så så mye for hver gang man tar en boss. Når vi har tatt en boss og det droppes clasepic bruker raidleaderen CTRaidTracke(tror jeg) for å skjekke hvem som har mest DKP i den classen. Så går det til den som har mest dkp og vil ha den. Med non clas epic så blir det vanlig bydrunde til alle andre gir seg. Når de har vunnet looten trekkes dkpen fra kontoen deres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ekke sjangs at noen druid uansett cash får den greia der. Penger end game blir brukt til epic mount (1 gang), enchantments og diverse dill og dall på AH (potions, whatever). Alt annet må du jobbe for. Og skal love deg at du ikke klarer å betale/overtale 39 stk til å la en druid få noen av dropsa du trenger.

Hold deg til å sløse penger på level 40 mounts :!:

Lenke til kommentar

Vet ikke hvilket land du kommer fra, men ingen druid skal ha den og det ser du om du leser hele tråden.

O -søvn i natt og på jobb nå, Lagde en orc som jeg lvl til 10 som er en kriger.

Jeg har sendt en mail og spurt om jeg kan kjøpe ens item som starter et quest der onyxia skal spy flammer på deg,og belønningen er det 3dje beste epic en-hånds sverdet i spillet. (uten om pvp) den ligger på AH nå på2500g BO 3500g

Da er det 2 sverd + 2 pvp + et legendatisk som er bedre.

det 6jette beste sverdet på hele serveren er tydlig vis kjøpbart.

Horde på arathor er30% så det er aldri kø på pvp battlegrounds, sesjant tar bare noen timer kanskje det er mulig og bli marshall? Tenk å kunne gå til vendor og kjøpe det nest beste sverdet i spillet (beste epic) for 10g, er nesten verdt det.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jo det kan man om man tenker logisk.

De er på samme server, drar til auksjonshuset ï tanatis, så legger jeg den ut der og en hordevenn på hybelen kjøper den, så legger han ut noe jeg kjøper for masse gull , så logger jeg inn på horde og får gullet og itemene av han.

Gjort dette flere ganger. Hvordan kunne jeg ellers ha kjøpt opp alt av noen ting på AH på begge sider.

Endret av War
Lenke til kommentar
du får vel ikke gjort attunement om du ikke er 50+

5206860[/snapback]

Level 55 for å være nøyaktig. :)

Du får ha lykke til med planene War, men du må nok uansett regne med mange måneders hardt arbeid, uansett hvor mye gull du har ;)

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Takker og bukker, vet jeg er litt optemistisk, men når jeg kan være banebrytene på pengetjening så er vel veien kort til å ta seg vann over hodet.

Planene er nå kuttet ned til å kjøpe en item på AH til 3-4000 gull som starter et quest hvor belønningen er en 53? dps et-hånds epic sverd og bruke den på krigeren, eller spille pvp og kjøpe sverdet under det leganderiske orange som jeg ikke vet hvordan man får.

Vet 4000g kan høres mye ut,men vet om folk som har kjørt nesten 500 raid BARE for å fådet sverdet. Hvorfor ikke kjøpe det da, dropraten er på alle bossene 0,2%

Dæven,se hvem som har den nå

Endret av War
Lenke til kommentar

Vet 4000g kan høres mye ut,men vet om folk som har kjørt nesten 500 raid BARE for å fådet sverdet. Hvorfor ikke kjøpe det da, dropraten er på alle bossene 0,2%

du kan ikke raide for å få quelserrar boka

5210135[/snapback]

Det er lett å blande ordene party og raid ettersom de fleste end-game dungeon kan gjøres som begge deler.

Du skjønner hva han mener.

Lenke til kommentar
Horde på arathor er30% så det er aldri kø på pvp battlegrounds, sesjant tar bare noen timer kanskje det er mulig og bli marshall? Tenk å kunne gå til vendor og kjøpe det nest beste sverdet i spillet (beste epic) for 10g, er nesten verdt det.

5208849[/snapback]

Du kan kun gå opp en rank per veke etter rank 6, så om du arbeider stumpen av deg i 9 veker (Til 6, så en rank per veke derfra = 9) så kan du bli Grand Marshall, ja.

Men du klarer ikkje det før du er 60 uansett.

Lenke til kommentar

Vet man må vente til lvl 60 og ja sorry jeg blander hele tiden raid og party,

:wallbash: På tidligelvl spurte jeg om noen ville være med og raide , mange sa ja men stakk da de møtte meg, (før jeg viste hva raid var i wow)

Hvordan i alle kosteskaft skal du skaffe et guild til warrioren din når han ikke er samme faksjon?
det betyr?

Horde ork må finne eget guild,søke på logion of hell? eller hva det heter.

De er over 200. og alle er like serriøse , søker på nett og mange får avslag.

Ikke masse spamming at invites i wow

Loth%20Storm.JPG

Druid med fet hammer. og en kriger i samme gruppe med en mye dårligere en.

Her er oppskriften til et orange sverd.

Endret av War
Lenke til kommentar

En siste ting: Hva får deg til å tro at et veletablert guild som har MC på farmstatus kommer til å la deg få hammeren? Du er garantert ikke den eneste som vil ha den, og de kommer nok heller til å la en spiller som har vært med i guilden fra begynnelsen få den.

Lenke til kommentar

Herregud, så mye rart det skrives. Dette er rett og slett ikke et våpen for druids. Dette er nok best for shamans og warriors som virkelig kan utnytte det skikkelig. Derfor vil en druid i et oppegående guild aldri få dette våpenet.

Om noen år når alle warriors, shamaner og paladins har fått seg den så kan kanskje druids få seg en slik en.

Men faen heller, hvilken idiot-druid vil ha dette våpenet? Det gjør jo absolutt ikke noe som helst for en druid.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...