Gå til innhold

Legendary Sulfuras, Hand of Ragnaros Mace wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor blir det da av det å sette seg mål?

Nå kan jeg (som her inne i dag) lære masse frem til jeg blir lvl 60.

Det er fortsatt ikke forsent å lage en ny klasse til

Hvilken rase/klasse ville dere ha valgt for å bli den som gjør mest skade med et legendary våpen? Går fortere med nr 2 når man kan kjøpe epics hele vegen og vet litt mer enn før.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det er fortsatt ikke forsent å lage en ny klasse til

Hvilken rase/klasse ville dere ha valgt for å bli den som gjør mest skade med et legendary våpen? Går fortere med nr 2 når man kan kjøpe epics hele vegen og vet litt mer enn før.

5206419[/snapback]

Du er for sent ute. ingen guilds med Ragnaros på farmstatus som vil ha en ny warrior nesten et år etter spillet kom, og gi sulfuras til han.

Lenke til kommentar

Så må du regne med å bruke en gooood tid på å skaffe deg tanking gear for MC, en god tid på å lære deg rutinene og en god tid på å skaffe deg DKP nok til å få øyet.

Alt i alt så har du nok urealistiske forventninger, vi snakker om et av de beste våpenene i spillet her.

Lenke til kommentar

Hvis jeg forstår det riktig så må jeg ha en egnet klasse til våpenet

Helt opp i lvl 60, så være med i et guild som gjørMC.

Så skaffe meg mye riktig utstyr for å være der

Så skaffe meg macen gjennom DKP budrunder (martialene)

Så være heldig og få øyet også, og dette vil ta lang tid og kreve mye flaks og jeg er allerede litt forsent ute når det kun er veteraner som tar den siste bossen.

Alt dette = lang tid + mye erfaring.

Det og få hammeren for å vifte med den begynner vel kanskje å vise seg at ikke er mulig for en druid :whistle:

Jeg er glad for alle svarene her inne for jeg har lært masse.

Jeg vil også være den første lvl45 druid i MC , prøver og finne ut om jeg kan være sistemann i raidet gjennom instancen for å så komme til Mc, men guildet mener det ikke er vits i for det første man møter er masse lvl 61? elite i grupper.

Rekker kanskje en printscreen? :roll:

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg er glad for alle svarene her inne for jeg har lært masse.

Jeg vil også være den første lvl45 druid i MC , prøver og finne ut om jeg kan være sistemann i raidet gjennom instancen for å så komme til Mc, men guildet mener det ikke er vits i for det første man møter er masse lvl 61? elite i grupper.

Rekker kanskje en printscreen?  :roll:

5206662[/snapback]

Du kommer ikke inn i MC en gang på 45. :roll:

Troll et annet sted ellerno.

Lenke til kommentar

Du kommer ikke inn i MC en gang på 45."

Sikker?

Guildet mener at det går. Ikke at noen har prøvd, men er det level cap?

Men øyet er bop, dvs at man dropper det , så trykker ALLE som kan bruke det need, så får en det, så hjelper resten han med å skaffe resten. ?

Endret av War
Lenke til kommentar

forde vanskelig eller lvl cap så man ikke kommer inn?

lvl 50 er bare noen timer unna tenker jeg.

Tok uldaman 2 ganger med lvl 60 + 40,40,40,45(meg) så var det nok xp med Q til 1 lvl + 30.000xp mer

Så har jeg 2 lvl hvilebonus tenker jeg etter all lagingen, ble akk 45 og enda ser jeg ikke streken.

Endret av War
Lenke til kommentar

Sånn det gjøres ja, ble fortalt at det gikk til banken og at budrundene var etterpå, men den er jo bop.

Så den med mest poeng og vill by byr og vinner, så den spilleren med mest erfaring og vil ha den får den. :cool: Egentlig ganske retferdig.

Lenke til kommentar

Hvordan er poengreglene? egene for egene guild, og hvem noterer? og hvordan?

Øye dropper så sier jeg at jeg har 600 poeng så må en sjekke hvor?

Høres avansert ut. Egen mod?

Så om en druid drar til mc så er det bare for lusene bukser og mana potions da?

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...