Gå til innhold

Legendary Sulfuras, Hand of Ragnaros Mace wow

Anbefalte innlegg

Ingenting du kan briefe med kan kjøpes i dette spillet. Uansett om du har mengder med gull.

Vil du "vifte med fine farger" må du jobbe litt for det, og da mener jeg ikke 27 timer i strekk med å lage potions som du har gjort.

Gull hjelper deg ikke lengre enn til level 60 mount og dyre enchants. Etter det er det repair costs og forbrukervare.

edit:

ZiggWarth:

har selv crapgear utenom 2 epics i mitt catform-gear(maks AP), og ligger på rundt 750 AP unbuffed. Gjør fortsatt mindre damage enn rogues med 100 mindre attackpower. Og da snakker vi om å spamme shred / claw og masse forskjellige comboer.

Jo, mengder med attack power er mulig å skaffe, men fremdeles mangler vi weapon speed / damage, for ikke å snakke om procs.

Nei, misunnelig på rike (ingame that is) er jeg langt ifra. Trenger jeg gull, skaffer jeg gull. Man er ikke misunnelig på noen med 2 mounts, hva får deg til tå tro det? Hvem gidder å grinde til det i level 40ish?

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser du bare 1 mount i sekken min?og sier jeg har addon?

Enda en misunnelig en som ikke tror noen har noe bedre enn seg.

Skal poste bilde på begge dyrene.

Her er den sorte mounten

5205200[/snapback]

Altså, jeg og resten av forumet gir pokker i dine lvl 40 mounter. Og hvem er det som egentlig er misunnelige på en som har flere lvl 40 mounter? Og skaff deg ett liv - 27 timer i strekk på å lage potions... :thumbdown:

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Catform skal være en damagedealer (nei vent, det SKAL egentlig være en dårlig vits om en damagedealer, Blizzard bare vil ikke innrømme det), så derfor trenger vi all hjelp vi kan få for å få opp attack power.

Har du sett hva en druid som har rett build og 8/8 Shadowcraft kan gjøre? Jeg som mage har mindre utdelt skade i enhver instance-run jeg gjør sammen med ham (og jeg har jo AoE...), han ligger alltid på topp.

Så, til trådstarter: Om du mot all verdens sannsynlighet skulle få tak i det våpenet, så vil det bare føre til at folk tenker "idiot" om deg og guildet ditt. Det finnes bedre måter å vise at du har ræva full av gull.

Endret av atrax
Lenke til kommentar
ltså, jeg og resten av forumet gir pokker i dine lvl 40 mounter

Bare rettet på han som betvilte det. Jeg kan da ha to om jeg vil.

Jeg vet at det ikke kan kjøpes og at det beste må jobbes for, men selv om man jobber uker etter uker i mc raid så er uansett 98% av Macen KJØPT.

så vil det bare føre til at folk tenker "idiot" om deg og guildet ditt.

Nei for jeg har mailet alt til krigeren som jeg skal lvl og gi hammeren til.

Endret av War
Lenke til kommentar
ltså, jeg og resten av forumet gir pokker i dine lvl 40 mounter

Bare rettet på han som betvilte det. Jeg kan da ha to om jeg vil.

Jeg vet at det ikke kan kjøpes og at det beste må jobbes for, men selv om man jobber uker etter uker i mc raid så er uansett 98% av Macen KJØPT.

så vil det bare føre til at folk tenker "idiot" om deg og guildet ditt.

Nei for jeg har mailet alt til krigeren som jeg skal lvl og gi hammeren til.

5205399[/snapback]

Hvorfor vil du i det hele tatt ha denne hammeren til warrioren din?

Bare for å gå rundt med den som "show off" ?

Det er et bra våpen, men ikke så bra for warriors. Mace spec er ikke noe å gå for på warriors.

Skal du ha et fint våpen på Warrioren din og dere likevel skal ta "Ragna" så skaff deg heller "Spinal Reaper" Helt klart bedre for warriors.

Lenke til kommentar

Det som må kjøpes til denne hammeren forsvinner i det store bildet. Det er all tiden som går med som gjør denne hammeren "dyr":

1. Du må levle opp en ny char til 60.
  2. Du må (bør) ha Blacksmithing skill 300.
  3. Du må (bør) ha høy reputation hos Thorium Brotherhood (exalted, tror jeg).
  4. Du må være med i et guild som kjører MC
  5. Guildet må være heldig med Sulfuron Ingot-drops (trenger 9).
  6. Du må være til stede akkurat den gangen Ragnaros dropper øyet.
  7. Resten er "lett" å få tak i sammenlignet med de andre punktene.

Lenke til kommentar

98% av macen er nok langt ifra kjøpt nei, jeg vil nok si at eye+ingots er 99% av hele macen. Noen arcanite bars kan alle skaffe, essences kan farmes. Flere guilds har tatt Rag i månedvis uten eye.

Gull er himmel og hav fra level 10 til godt uti level 60, men etter det er det snakk om flaks / ferdigheter i instancer. Når et slikt våpen deles ut er det ikke ditt, men guildens. Klart, det er du som går rundt med det, men du vet godt at du ikke hadde kommet i nærheten uten et godt guild.

Lenke til kommentar
Catform skal være en damagedealer (nei vent, det SKAL egentlig være en dårlig vits om en damagedealer, Blizzard bare vil ikke innrømme det), så derfor trenger vi all hjelp vi kan få for å få opp attack power.

Har du sett hva en druid som har rett build og 8/8 Shadowcraft kan gjøre? Jeg som mage har mindre utdelt skade i enhver instance-run jeg gjør sammen med ham (og jeg har jo AoE...), han ligger alltid på topp.

Så, til trådstarter: Om du mot all verdens sannsynlighet skulle få tak i det våpenet, så vil det bare føre til at folk tenker "idiot" om deg og guildet ditt. Det finnes bedre måter å vise at du har ræva full av gull.

5205375[/snapback]

8/8 SC for en druid er rimelig crap. Hele settet gir deg 243 attack power, ~17 dps. For ikke å snakke om at 2 av bonusene faktisk ikke vil hjelpe deg i det hele tatt.

Sjekk druid forumet, er en sticky topic der om feral gear (US forumet tror jeg), be han sjekke den.

Lenke til kommentar
Men..... hvor er epic mounten? :p

5205908[/snapback]

Gave til Regeon i TnT for at han hjalp meg.

Jeg så en video med 2 stk i en instance med et sverd 2 ganger lengre enn spilleren. Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker sverd.

Jeg buder ikke ha hammeren pga jeg ikke er kriger, og når jeg er en kriger burde jeg ikke ha hammeren pga jeg er kriger?

Uansett så er det feil da med andre ord.

Macen kan droppes , i teorien trenger man kun 2 dropp, mace og øyet.

Tråden begynnte med at jeg ville ha den, men så har jeg lært her inne at jeg ikke burde ha den pga jeg er druid, siden jeg kun mangler 15% + øye på hammeren så hadde det vært fristende og iallefall prøvedet på min kriger.

Hva mener dere jeg budre gjøre?

Jeg har en 53?"dps stav som krever lvl 49 til druiden (epic) som i teorien er godt nok pga jeg bruker to hånd våpenet kun 5% .

Endret av War
Lenke til kommentar

Du skal melee i casterform?

"kun" mangler øye til hammeren? Hva med Sulfaras Hammer da? Eller core'sa som trengs til den? Nei, det kan ikke kjøpes. Som sagt er det mange guilds som har hatt Ragnaros på farmstatus i flere måneder uten å få Eye of Sulfaras. Kanskje kult å ha litt spenn men det hjelper deg ingenting, du går dessuten glipp av hele spillet om du skal sitte å lage potions hele dagen, eller, over et helt døgn som du sier.

Har en slik på serveren min, på en stund hadde han 4 krol blades på AH, og 6 glowing brightwoods (no kidding), samt shadowblade og annet crap. Hvordan han har fått alle de pengene er det flere teorier om, men at det er mulig å bruke AH til å tjene fett med gryn hersker det ikke det minste tvil om. Han er rundt 45 han også.

Men hva er gøy med det? Tjene mye penger? Man kommer ikke så langt med gull som mange kanskje tror, det stopper på epics fra AH. Wee, darkmoon trinkets som samtlige suger for druids, glowing brightwood staff som lett kan erstattes med unyelding / hammer of the grand crusader / bonecrusher / fist of omokk alt etter som spec.

Det at du skal ha disse itemsa for å briefe med syns jeg bare er latterlig. Når jeg ser noen med thunderfury / hand of rag ser jeg først på guildnavnet, ikke på personen. Man blir ikke godt likt om man står i IF hele dagen og briefer med et våpen. Misforstått hele konseptet om du tror det handler om status fra penger / items.

En stav dog, burde du skaffe deg. Warden staff, staven som gir deg mest armor i bearform i hele spillet, BoE epic., Bare en hårsbredd unna unyelding fra DM tribute, men mest er mest(nei ikke best, hammer of bestial wrath er bedre, lykke til med å kjøpe deg den)

Endret av Dimensionx
Lenke til kommentar

5206139[/snapback]

Og det betyr?

Jeg har allerede sakt jeg ikke skal ha macen på druiden.

Så bare på Tho. jeg at det sto drop.

Svenske pvp mesteren med høyest rang som har spillt 18 timer dagen siden beta bruker dem macen på krigeren sin, den er ikke så dårlig da.

Endret av War
Lenke til kommentar

Virker som du ikke har fått det helt med deg enda.

Først må Sulfuron Hammer craftes.

Sulfuron Ingots dropper _svært_ sjeldent, og du må ha 9 tilsammen (1 for å få Sulfuron Hammer plans, 8 for å crafte hammeren)

Så etter der igjen må du ha Eye of Sulfuras, som dropper veldig sjeldent av Ragnaros.

PS: Penger kan IKKE kjøpe deg inn i et MC guild...

Lenke til kommentar

5206139[/snapback]

Oomkin med Sulfuras og omen of clarity ftw! :w00t:

Til de som reagerer på "plx (=please)", "lurve (=love)" og "uberpwrd2k" (=altfor sterkt/kraftig), beklager virkelig at dere ikke klarer å se sarkasmen i det jeg skriver, men vil også komme med en liten påstand om at dere kanskje ikke er alt for aktive på akkurat dette forumet fra før av heller.

Og til folk generelt, sorry for digresjonen og eventuell trolling, jeg skal gi meg nå. Bottom line fra meg: druid skal ikke ha Sulfuras. Punktum.

Lenke til kommentar
Virker som du ikke har fått det helt med deg enda.

Først må Sulfuron Hammer craftes.

Sulfuron Ingots dropper _svært_ sjeldent, og du må ha 9 tilsammen (1 for å få Sulfuron Hammer plans, 8 for å crafte hammeren)

Så etter der igjen må du ha Eye of Sulfuras, som dropper veldig sjeldent av Ragnaros.

PS: Penger kan IKKE kjøpe deg inn i et MC guild...

5206259[/snapback]

Jeg vet mer nå enn når jeg skrev tråden,så hvorfor henge seg opp i det?

Jeg vet det er vanskelig og druiden min skal ikke ha noen hammer.

Jeg har en kriger som selv skal prøve å lage hammeren og selv bruke den i guildet TnT som kjører Mc raid.

Du må (bør) ha høy reputation hos Thorium Brotherhood (exalted, tror jeg).

Hvorfor? og hvordan fant du det ut?

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...