Gå til innhold

Legendary Sulfuras, Hand of Ragnaros Mace wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chance on hit og damage har ikkenoe å si i bearform, dire bearform og catform.

Virker bare latterlig etter min mening alt sammen, men jaja, alle kan ebaye litt gold eller hva?

uansett, 4000 gold hadde ikke gitt deg reagents du trenger. Cores kanskje, men ikke ingots. Slike ting selges ikke for gold.

Lenke til kommentar

Desverre har ikke jeg penger til å kjøpe gull, og desuten er jeg mot det. Ville jeg ha sittet døgn i strekk og solgt om jeg kunne ha kjøpt det?

Så langt er det bare misunneling krigere med 40 g som alltid skriver ebay gull.

"Chance on hit og damage har ikkenoe å si i bearform, dire bearform og catform."

Hvem har sakt jeg snakker om bjørner og katter? jeg vil bare vifte med den.

Sansynligvis skal jeg maile alt til min kriger og la han få den.

Og 4000g er ikke nok, men jeg holder på å tjene mer, sitter å lager P nå i massevis.

Endret av War
Lenke til kommentar
Nei, jeg vil brife med den so druid, men jeg vil aldri få øye har jeg lært her, så jeg må vel skaffe den med krigeren.

Legg merke til flere mounter i flere farger  :whistle:

5203278[/snapback]

Ser bare en mount i bagen din.

Går derfor ut i fra at du har laget en macro som du har gitt det ikonet. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Men er dere HELT sikre på at Våpen ikke har noe å si for druid i de forskjellige formene?

5202636[/snapback]

Stats på våpen har noe å si for druid i forms.

Damage/DPS har 0 å si.

Speed har 0 å si.

Weapon procs funker ikke i forms etter det jeg vet.

5204535[/snapback]

OK. Er det strengt (bear) og agility (cat) som øker damage i forms da eller?

Lenke til kommentar
I bearform er 1 strenght 2 attack power, i catform er 1 strenght 2 attack  power og 1 agility 1 attack power.

5204680[/snapback]

Uh.. er du helt sikker på det der?

2 AP pr. str i bearform kan jeg kjøpe.

Men 2 AP pr. str OG 1 AP pr. agi hørtes litt mye ut i catform... det er ikke 1 AP pr. str og 1 AP pr. agi da?

Endret av ZiggWarth
Lenke til kommentar
Uh.. er du helt sikker på det der?

2 AP pr. str i bearform kan jeg kjøpe.

Men 2 AP pr. str OG 1 AP pr. agi hørtes litt mye ut i catform... det er ikke 1 AP pr. str og 1 AP pr. agi da?

5204831[/snapback]

Roll druid and try plx.

Greia er at et eller annet sted mellom 60% og 80% av druid sine stats havner i stamina, intellect og spirit. Du kan jo tenke deg hvor sterke og oh mighty uberpwerd2k rogues hadde blitt med en sånn stat-fordeling.

På grunn av dette gav endelig Blizzard litt lurve til druids i 1.8 og gjorde det slik som du nevner ovenfor. DPSen vår er fortsatt latterlig lav, så ikke bekymre deg.

Catform skal være en damagedealer (nei vent, det SKAL egentlig være en dårlig vits om en damagedealer, Blizzard bare vil ikke innrømme det), så derfor trenger vi all hjelp vi kan få for å få opp attack power.

Hmm, on-topic:

Til trådstarter: Sulfuras til druid sier du? Delete and ban, reroll real life plx.

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar

Noen som forvirrer meg med War her? Jeg er bare en som lurer på DPS til Druid mens War er han som prater om Sulfuras og har 4,2 K gull.

(Fikk nemlig en PM som nok egentlig var til War og så har Dimensionx en rar post med quotes av meg og War.)

Endret av Zythius
Lenke til kommentar
Roll druid and try plx.

Greia er at et eller annet sted mellom 60% og 80% av druid sine stats havner i stamina, intellect og spirit. Du kan jo tenke deg hvor sterke og oh mighty uberpwerd2k rogues hadde blitt med en sånn stat-fordeling.

På grunn av dette gav endelig Blizzard litt lurve til druids i 1.8 og gjorde det slik som du nevner ovenfor. DPSen vår er fortsatt latterlig lav, så ikke bekymre deg.

Catform skal være en damagedealer (nei vent, det SKAL egentlig være en dårlig vits om en damagedealer, Blizzard bare vil ikke innrømme det), så derfor trenger vi all hjelp vi kan få for å få opp attack power.

Hmm, on-topic:

Til trådstarter: Sulfuras til druid sier du? Delete and ban, reroll real life plx.

5204866[/snapback]

Hm. Jaok. Men druids TRENGER jo ikke å ha en såpass stor del av stats i stam/int/spirit.

Funker jo fint å ha flere armor sets (1 for healing, 1 for tanking, 1 for solo/pvp?).

Uansett, om det er som du sier så er det veldig fristende å få opp min level 16 druid litt, skaffe masse +str/agi/AP/crit og se hvor bra det faktisk funker. Jeg kan tenke meg at det kan bli rimelig kraftig. ;)

Lenke til kommentar
grinda seg opp 4000G ?
? Jeg selger og kjøper, ikke dreper og samler.

I natt sendte jeg 1200mail med P.

Jeg sliter med å forstå noe i hele tatt, War: bruk mer tid på formuleringen av setnigene dine takk før du poster dem!
Ingen hadde noe problem før du kom.

Ebaygull?
Glem det, kjæresten som raider skandiabanken og er hissig for av wow trekker 100 kr mnd. Jeg tjener nå 4000 mnd og studerer privat. Hadde ikke gått om jeg ville en gang. ( har en i guildet som kjøpte 700g , han er blitt mobbet siden)

Ser du bare 1 mount i sekken min?og sier jeg har addon?

Enda en misunnelig en som ikke tror noen har noe bedre enn seg.

Skal poste bilde på begge dyrene.

Her er den sorte mounten

Endret av War
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...