War Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) LES HELE TRÅDEN FØR DERE POSTER Mange nye ting og lære om mange ombestemminger og hindringer. Sulfuras, Hand of Ragnaros Mace For å lage den må man ha Eye of Sulfuras og Sulfuron Hammer. Sulfuron Hammer kan man lage med 8x Sulfuron Ingot 20x Dark Iron Bar 50x Arcanite Bar 25x Essence of Fire 10x Blood of the Mountain 10x Lava Core 10x Fiery Core + at en på serveren har oppskriften Da er spørsmålet : Siden jeg er den rikeste på serveren ville det ha passet meg å hatt en 80,4 dps mace selv om jeg er en Druid ( Min måte og vifte med pengene) Men lønner det seg og lage den eller gjøre Mc raid 2000 ganger og bruke poengene til å by på den på budrunder? Siste har jeg blitt fortalt men nå lager jeg den selv mangler kun noen av disse. Eye of Sulfuras Lava Core Fiery Core Sulfuron Ingot Endret 25. november 2005 av War Lenke til kommentar
skaalen. Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Bare lurer, hvor mye penger har du ? Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Bare litt over 4000 akkuratt nå Men får selførgelig snart mer. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ingen guilds vil gi den til en druid. Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 druid har ikke noen nytta av den siden dps i bear,cat form ikke øker med våpen. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Hvem sa den ville være nyttig? Vifte med den , fin farge. "Ingen guilds vil gi den til en druid. " Det er derfor 60 warrioren på rommet vedsiden Edit : slipper gjøre det. (Bop) Endret 24. november 2005 av War Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hvem sa den ville være nyttig? Vifte med den , fin farge. "Ingen guilds vil gi den til en druid. " Det er derfor 60 warrioren på rommet vedsiden av må gjøre det. 5201636[/snapback] Eeh, hæ? Eye of Sulfuras er BoP, så druiden din må være med på killet og få den. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Edit: Så det på Th nå, da må jeg betale meg ut av det . Eye of Sulfuras Binds when picked up Leste på Shadow øyet jeg. Endret 24. november 2005 av War Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du er hva, level 40? Sist jeg så deg poste var det snakk om å spamme general chat om at en eller annen ninja, så plutselig har du epic mount, 4k gull, masse BoE epics, men fremdeles no clue om Sulfaras? Er det en joke jeg misforsto eller liker du å smøre litt tjukt på? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hvis alle druids og Warrs, pala/shammi i et raid skal få den må du farme ragnaros i 102.5 år. vi regna det ut på skolen. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Visse ting kan faktisk ikke kjøpes for penger >_< Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Smurt på med hva? Jeg er 45. Selv om man har penger skal man ikke ja ninja gå unotert. "så plutselig har du epic mount" Som var en gave til Regeon lvl 60 "men fremdeles no clue om Sulfaras?" det jeg prøver å lære her inne da. er 45 og det vil ta tid før jeg er i Mc raid. Eneste jeg vet er at jeg vil ha mammeren om det så skal være mitt eneste mål i 10 år . Grinde og selge hver dag og kjøpe den for 100.000 gull Men er det iheletatt mulig? Kan jeg få tak i det man trenger til hammeren rent fysisk? Den første macen kan man tilogmed droppe fra bass. Så må man være med i et Mc raid og tilfeldigvis få øyet selv om man er druid. Hm.. Endret 24. november 2005 av War Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hvis alle druids og Warrs, pala/shammi i et raid skal få den må du farme ragnaros i 102.5 år. vi regna det ut på skolen. 5201798[/snapback] post det regnestykket takk Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er nok ingen som kommer til å selge deg den hammeren. For det første, du må være med på ragnaros killet for å få øyet (bop) For det andre, du sier du vil kjøpe den? Gull er null verdt for en high end guild, de fleste reagents som trengs til forskjellige ting, farmes selv (elementium ore etc) Siden du er druid, vil det gå mye fortere å rerolle paladin/warrior/shaman, bli lvl 60, bli med i en god high end guild, spare DKP helt til øyet dropper og få den på den måten. Ingen guild gir HOR til en druid. Lenke til kommentar
War Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Så dere mener at jeg burde lage en kriger/pala så få den til lvl 60 , så maile meg ind til hammeren så sage hammeren , så bli med på raid og så ha en mulighet til å få øye og da er macen legendarisk? Det er er på serveren som har den, den uslåelige paladinen kaller de han . Ikke sett han eller bekreftet det. Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du trenger smithing... Lenke til kommentar
Aleksander- Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Der er teoretisk mulig ja, men ingen vil noensinne gi den til en druid, uansett hvor mye penger du har! Lenke til kommentar
p0zz Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Så war drømmer. Hva er det herforno tull.. "Så om det er mitt mål de neste 10 årene" .. ehmm ja ja.. som mamma hadde sagt, tulleball! Lenke til kommentar
Grabby Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du trenger smithing... 5202360[/snapback] nei du trenger ikke det den første hammeren er BoE så du trenger bare en smith du stoler på som ikke equiper den selv det ville vært den største ninja akten ever Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Lukter Ebaygold her :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg