lordpiet Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Etter de nye P4 modellene kom så ser jeg ikke P4 2.26 (Northwood B) lenger i webshoppene. Er denne utgått? Hadde planlagt å kjøpe den etter de nye kom, regnet med et lite prisfall. Juks å fjerne den billigste Northwood B cpuen :sad: Ser heller ingen prisreduksjon på de laveste Northwood A cpuene som jeg hadde forventet :sad: Er det Intel eller webshops som er kjipe? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 dei nye p4 1.8a er sinnsyk bra å overklokke Omtrent alle greier 2.4ghz med standard volt da er det muligt å nå 2.6-2.8ghz med 1.75v Lenke til kommentar
lordpiet Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Klar over det, men de har ikke gått ned i pris (det var poenget mitt) + hvor har 2.26 blitt av??? Lukter konspirasjon lang vei... Lenke til kommentar
milamber Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hmmmm det virker som om Intel er kjipe. De tapte vel penger på 2.26Ghz CPUen, så da gadd de ikke ha den lenger. Det er sikkert en konspirasjon. Jeg vil også ha den CPUen....... Lenke til kommentar
enter Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Den finns hos PC-Max eller et annet sted fortsatt. Men så har vel jeg en stående ubrukt i et Asus P4S533-HK ... Og det kortet trenger en P4-2,4/400. Uff så uheldige vi er ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå