Darx* Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg referer til serien som går/gikk på NRK. Jeg lurte på om noen viste hvor jeg kunne høre eller laste ned (lovelig) sangene eller musikvideone fra showet? Jeg har allerede funnet noen men de jeg gjerne vil ha tak i som jeg da ikke finner er: -Crazy cats -Been there done that -World number 9 (vis jeg husker riktig) Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 www.nrk.no -> nett tv -> slå på ring og let Har ikke bruker så vet ikke hvilke mapper sangene ligger under Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Yo, du kan se musikkvideoene på NRKs nett tv. Det er forøvrig gratis, du trenger bare å registrere deg. Om du vil ha de ned på pcen, kan du bruke wm recorder til å ta opp videoen fra nettet. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Takk for tipset, det glømte jeg jo helt av (faktisk tatt opp deler av noen programmer med både audio og video opptak før på nrk nett tv). Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Takk - Har hatt lyst på de sangene jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå