Mr.MadCow Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei! Jeg kjøpte meg et Logitech Pro 5000 Webcamera for noen dager siden, jeg installerte driverne, og så kommer den beskjeden hvor du skal sette inn WebCam-USB kabelen i maskinen, jeg gjorde så, og dermed står det: Kamera ikke koblet til! Grunnen var at jeg ikke har highspeed USB etellerannet.. noe som er meget frustrerende dermed spør jeg dere om tips eller svar.. plz Trenger jeg nye USB-Drivere? I såfall hvor finner jeg det? Takk for alle svar! Mvh: Mr. Madcow Lenke til kommentar
hans A Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 For å svare på det spørsmålet må du fortelle oss hvilket op.sys du bruker og hvilket hovedkort. Lenke til kommentar
Mr.MadCow Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Sry, tenkte ikke på det. Jeg har Windows XP Pro & MSI K8N Neo nForce 3 Socket 754 (for AMD 64) Har prøvd et par USB Drivere, men ingen ser ut til å funke Endret 25. november 2005 av Mr.MadCow Lenke til kommentar
hans A Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Har du sjekket Logitech FAQ? Der står det en del om problemet ditt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå