oddis89 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) tittelen sier egentlig hva jeg spør etter. hvordan gjør jeg det? hehe litt "bedre" forklart. det jeg skal prøve å få til er å bytte fra italienske stemmer til engelske/norske stemmer på en DivX/XviD film. lydformatet i filmen er mp3.(ifølge egenskapene)... håper folk har skjønt hva jeg mener er ikke den beste til å forklare. hehe. BTW vet ikke om jeg postet dtte på riktig sted. EDIT: er DivX og XviD det samme. står DivX i tittelen på filen men XviD i egenskapene.. Endret 24. november 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 DivX og XviD det samme. står DivX i tittelen på filen men XviD i egenskapene.. Det er to forskjellige ting som i stor grad gjør det samme. Lenke til kommentar
oddis89 Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) ingen ? har lyst til å se filmen skjønner så lite når de snakker italiensk.... kan jo legge til subs men får som regel ikke med meg filmen blir for opptatt av texten hehe Endret 25. november 2005 av oddis89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå