simenfsf Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Heisann! Jeg har en Acer AL1715 17" LCD skjerm, men når jeg skrudde den på før, så funket den utmerket inntill den en dag begynte å vise rare streker, som om bilde den viste ble dratt ut til lange streker. Noen som vet hva dette skyldes? Har fått tilbake melding fra komplett.no og jeg kan sende den inn for bytte/rep, men nå i det siste så ser d ut som den funker fint, ingen streker. Og det eneste jeg kan tenke på som jeg har gjort forskjellig er at den har stått ubrukt i en måned eller no, og jeg har flyttet høytalerne litt vekk. Lurte da på om det kanskje er høytalerne som lager disse strekene? Kanskje isteden for det grønne som kan komme på crt skjermer. Og hvis det ikke er det, vil da mest sansynlig starte å vise streker etter en stund? Takker. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Magneter kan ikke påvirke LCD. I motsetning til CRT, som jo bruker magnetfelt internt. Lenke til kommentar
simenfsf Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Hmm, ok, takk for svar. Lurer litt på hva det isåfall var, litt rart. Men ser ut som den funker fint nå, men litt redd for at det skal starte igjen, men tror ikke jeg gidder bruke penger på at komplett skal teste den og si at den er helt fin, og at strekene kanskej kommer tilbake senere. Jaja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå