jovaa Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Problemet kom plutselig, som lyn fra klar himmel, og det er slik: Når jeg skal spille divx, mpeg eller no på TV'n blir bildet svart! Jeg ser liksom 16:9 formatet rundt, men det virker som om bare det første bildet i filmen vises. Eller noe slikt.. Skjer i hvert fall fint lite. Og det rare er at på pc-skjermen er alt ok! Filmen går fint, og alt er på topp. Og enda rarere er det at alt annet enn film på TV'n funker! Spill, desktop osv er helt bra. Så - hva i alle dager har skjedd?? Det kan jo umulig være en kabel-feil eller noe annet hardware, ettersom alt annet funker? Hvis dere har noen lure tips blir jeg kjempeglad! :smile: Pliiis? PS: har en følelse om at det er noe overlayrelatert -men skjønner ikke hvorfor det skjedde så plutselig. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hørtes da utrolig merksnodig ut. Prøvd standard-løsningen med å reinstallere driver eller prøve en annen driver? Kan være noen instillinger som har har crappa opp av seg selv... shit happends. gudd løkk. Lenke til kommentar
ketilgd Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Har løsningen her. Har selv 8500 AIW kortet. Det som har er problemet er at du ikke har valgt tv-en som hovedskjerm. Det du må gjøre er å gå til displays tab-en på advanced display settings, og trykke ned den firkantete knappen med to sirkler som er under tv iconet. Så kommer filmen på tv, men ikke på pc-en. På de nyeste driverene kan du selv velge å se på begge skjermene, mens på de eldre driverne så har de lagt opp til en hovedskjerm om gangen eller noe. Det er litt rart egentlig, du kan se dvd filmer på to skjermer men ikke divx eller vanlige mpegs. Lenke til kommentar
jovaa Skrevet 31. august 2002 Forfatter Del Skrevet 31. august 2002 Har løst det nå. Gikk inn på overlay menyen og gjorde noe dall der og plutselig var det ok. :smile: Men takk for svar likevel. :smile: Jo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå