k1ngkong Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei. Skal kjøpe meg en ny pc, er litt usikker på valgene jeg har tatt av cpu'en og ikke minst tastaturet. Lurte på om noen kanskje kunne slenge inn en link til et gaming tastatur og en god cpu egnet for gaming Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det finnes egentlig ikke noen spesielle gaming tastatur annet enn noen sånne med noe spesiell look og knapper med bilder av våpen osv osv. Ikke noe å satse på. Når det gjelder CPU (oioi, nå satt jeg meg nesten fast... har vært alt for lite på HW.no i det siste, desverre)... *sjekke prisguide*... ser dette ut som en ganske grei CPU. Men husk at hvis du skal ha noe ut av dobbelkjerne må du evnt. kjøre spillet på den ene CPUen og alt annet på den andre, så vil du sannsynligvis oppnå mye (mye?) høyere og mer stabil framerate. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 tastatur er en smakssak, du vil venne deg til tastaturet du kjøper etter ganske så kort tid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå