Gå til innhold

Hvilket spill har den beste grafikken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du spilt halo2?

5249939[/snapback]

Jeg har Halo2 på Xboxen, og det kan ikke måle seg med Unreal Tournament.

5253729[/snapback]

 

Ja, UT er nok av de spillene som har imponert meg med sitt flytende,raske og heftige gameplay, samtidig som grafikken var MAX på sin tid.Spilte demoen/fullversjonen så jævlig mye for noen år tilbake, og det på min celeron 466 mhz 128MB SDRAM, samt ett vodoo 3 8 mb integrert kort :!: Og spillet gjekk heil flott for det meste :love: Those were the times..

Lenke til kommentar
Har du spilt halo2?

5249939[/snapback]

Jeg har Halo2 på Xboxen, og det kan ikke måle seg med Unreal Tournament.

5253729[/snapback]

 

Ja, UT er nok av de spillene som har imponert meg med sitt flytende,raske og heftige gameplay, samtidig som grafikken var MAX på sin tid.Spilte demoen/fullversjonen så jævlig mye for noen år tilbake, og det på min celeron 466 mhz 128MB SDRAM, samt ett vodoo 3 8 mb integrert kort :!: Og spillet gjekk heil flott for det meste :love: Those were the times..

5254163[/snapback]

Men det er jo mye bedre grafikk på UT2003 og det går jo veldig fort.

Lenke til kommentar
Men det er jo mye bedre grafikk på UT2003 og det går jo veldig fort.

5258113[/snapback]

For all del. UT2003 er et glimrende spill det og, men klarer du å kjøre det på en pentium 400mhz?

 

I mine øyne er grafikkmotoren dårlig designet om den ikke lar seg kjøre på _litt_ eldre maskiner og. Man skal ikke måtte behøve å kjøpe alt nytt bare de lanserer et nytt spill.

 

Til slutt: Grafikk er uansett det siste jeg ser på i et spill. På tide at produsentene begynner å lage gode spill, med fengende historier og skikkelige rollefigurer. Har ikke sett det siden årtusenskiftet.

Lenke til kommentar
Men det er jo mye bedre grafikk på UT2003 og det går jo veldig fort.

5258113[/snapback]

For all del. UT2003 er et glimrende spill det og, men klarer du å kjøre det på en pentium 400mhz?

 

I mine øyne er grafikkmotoren dårlig designet om den ikke lar seg kjøre på _litt_ eldre maskiner og. Man skal ikke måtte behøve å kjøpe alt nytt bare de lanserer et nytt spill.

 

Til slutt: Grafikk er uansett det siste jeg ser på i et spill. På tide at produsentene begynner å lage gode spill, med fengende historier og skikkelige rollefigurer. Har ikke sett det siden årtusenskiftet.

5259392[/snapback]

Kan ikke bli mer enig!!

 

Glemmer ikke Monkey Island, Lemmings osv

 

Edit: Grafikken er bare et pluss, det som teller er historie, gameplay, "skuespiller prestasjoner" (MGS 2 og 3 er veldig gode eksempler), setmmer og replikker. Ca i den rekkefølgen synes jeg.

Endret av The O
Lenke til kommentar
Age of Empires III, Oblivion, HL2 Lost Coast, Gears of War, etc.

5200608[/snapback]

 

 

Hei. Har ikkje spilt HL2 på ein stund nå. Men hvor finner dere HL2 Lost Coast? :hmm:

Er dette ein kjøpe exp eller noe dere laster ned ?

5261133[/snapback]

 

Start steam du :tease:

 

Vel lite map du kan laste ned gratis via steam :)

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Spill som har imponert meg mest er Far Cry og Splinter Cell: Chaos Theory, begge disse har helt syk grafikk.

 

Med tanke på spill som kommer, så ble jeg MEGET imponert over "Just Cause". Noen ganger (som f.eks. på stranden) var detaljene helt utrolige!! Ser fram til S.T.A.L.K.E.R. også! Har folk helt glemt det eller?  :ohmy:

5253031[/snapback]

 

 

Hmmm, det kan nesten virke som om jeg har glemt S.T.A.L.K.E.R. Jeg nevner det aldri i noen sammenhenger lengre. Oblivion nærmer seg lanseringstider og da kommer Stalker lit i skyggen siden utviklerene ikke har gitt noe hint til en lanseringsdato dato enda.

 

Men for all del, S.T.A.L.K.E.R. er et av de spillene jeg ser mest frem til i tiden som kommer. Og ja det har knall grafikk.

Endret av Gammelsko
Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...