Gå til innhold

Hvilket spill har den beste grafikken?


Anbefalte innlegg

Age of Empires III, Oblivion, HL2 Lost Coast, Gears of War, etc.

5200608[/snapback]

 

jeg er dypt skuffet over dere alle.... Age of Empires 3? how can you say that?! :cry:

joda de andre spillene er gode, men når det kommer til strategi spill, mååå jeg bare ssi at grafikken til Age er grååååådig dårlig. den har ikke en sjanse mot grafikken til Act of War Direct Action. :cry: tro meg det er gledes tårerer vis du griner når du spiller det. det er så PENT at man kan tisse i buksa...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nja, spørs hva du mener med god grafikk. Noen spill stiller teknisk sterkt, mens andre har en god og kreativ grafikk. De vanlige spillene å nevne blir jo Half-Life 2, Far Cry, Doom 3 etc...

5200645[/snapback]

 

 

 

Litt søkt å tenke på at Far Cry snart er to år gammelt, og fortsatt er ett av spillene med best grafikk på markedet.

Lenke til kommentar
Nja, spørs hva du mener med god grafikk. Noen spill stiller teknisk sterkt, mens andre har en god og kreativ grafikk. De vanlige spillene å nevne blir jo Half-Life 2, Far Cry, Doom 3 etc...

5200645[/snapback]

 

 

 

Litt søkt å tenke på at Far Cry snart er to år gammelt, og fortsatt er ett av spillene med best grafikk på markedet.

5221588[/snapback]

 

Jepp, Far Cry har uten tvil fortsatt fantastisk grafikk å by på. Spesielt tror jeg dette er en sikker vinner hos mange pga det nydelige tropiske miljøet, som lett kan blende mange. Det er ikke så tiltalende med feks. et futuristisk fengsels eller en mørk forskningsbase på Mars.

Lenke til kommentar
Enig i at spørsmålet kunne vært litt mer konkret, men jeg syns Valve har gjort best jobb når det gjelder fysikk og grafikk til nå med Half-Life 2.

Spill Garry's mod og lek deg så blir du sikkert enig. :)

 

Jeg tipper at det neste spillet som vil slå fysikken og grafikken til HL2 blir Oblivion.

5201258[/snapback]

Har du prøvd FarCry? Helhets inntrykket er mye bedte av det enn HL2.

Da mener jeg at det ikke er sikkert FarCry er like teknisk bra som HL2 men bildene som tegnes på skjermen er finere.

5201505[/snapback]

 

Jeg har FarCry originalt, og syns det ser veldig bra ut. Skoger, jungler, trær, vann er finere, men jeg syns fysikken er veldig viktig (gøy å leke) ---> HL2

Lenke til kommentar
Ett innlegg i tråden eg velger å ignorere, men kan du begrunner dine påstander hmmmmmmmm?

5221546[/snapback]

greit kan roe :blush: ann litt, kansje ikke gråådig dårlig. men ikke bedre enn Act of War.

grunnen til dette er ganske enkelt at grafikken ser mye penere ut. som på husene til Age. disse har "kind of" dårlig grafikk. :whistle: men på act er de ganske mye penere, samme med "løpingen" til soldatene, osv... skal ikke si grådig men ikke bedre enn act of war.. happy now? :tease:

Lenke til kommentar

 

Har noen fått med seg den kommende tittelen "Just Cause", fra Avalanche Studios? Jeg mener.. har noen IKKE fått det med seg? :) Tech demoen lover godt..

 

http://www.justcausegame.com

 

5201516[/snapback]

 

 

Svarte, det såg rett og slett gigantisk ut :D

5201766[/snapback]

 

Indeed.

 

Kommer ut nå i vinter?:D

 

Så ut som litt GTA egentlig å det liker jeg.. håper man kan cruise litt fritt rundt i landet :)

5219994[/snapback]

 

Kommer det tli xbox? så jo mer ut som nestegenrasjons grafikk.

 

Edit: Leste litt mer å det høres drit gøy ut.

Noen som vet når det kommer?

Endret av The O
Lenke til kommentar
Hva er så bra med far cry, effektene der er latterlige. Vannet ser så dårlig ut at det går ikke ann.....du ser jo rett gjennom alt uansett dybde osv......tilogmed vannet på bf 1942  er bedre enn det.....bare du legger merke til detaljer da du "bader":p

5235896[/snapback]

Har du sett farcry på max eller?? :nei:

Lenke til kommentar
Hva er så bra med far cry, effektene der er latterlige. Vannet ser så dårlig ut at det går ikke ann.....du ser jo rett gjennom alt uansett dybde osv......tilogmed vannet på bf 1942  er bedre enn det.....bare du legger merke til detaljer da du "bader":p

5235896[/snapback]

 

 

 

Tror du burde prøve å kjøre FC på System 1 istedenfor system 3 :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...