Gå til innhold

Hvilket spill har den beste grafikken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sikker på at du ikkje hadde den grafiske buggen, der alt ser temmelig radioaktivt ut? :!:  eg hadde den en gang, DA var dte stygt da hoho

5245544[/snapback]

 

satte på fullt og syns ikke vannet var pent.....og om jeg hadde klart å kjøre det på system 3 så ville jeg vært stolt:P

Prøv å restart spillet, det hjalp for meg.

Det skal jo selvfølgelig ikke se slik ut.

Lenke til kommentar
satte på fullt og syns ikke vannet var pent.....og om jeg hadde klart å kjøre det på system 3 så ville jeg vært stolt:P

 

da må det være en eller annen feil.. bare se på dette bildet:

http://www.ngohq.com/images/articles/asus6600gt/FarCry.jpg

 

er godt mulig at dette ikke er på full grafikk heller.. søkte bare kjapt i google

5248632[/snapback]

 

Ser ut som om det er omtrentlig full grafikk, men det synes bedre hvor det er en del skygger, og bump mapping, du vil også se insekter og fugler og fisk i vannet med full grafikk.

Lenke til kommentar

Det siste årene så er det et par spill som virkelig har imponert meg:

 

- Rise of the Triads

- Diablo

- System Shock I og II

- Unreal Tournament

 

Tror Unreal Tournament er det spillet mest best grafikk noensinne. Aldri kommer det til å bli laget et spill med så mye detaljer og så mye fart på en gang.

Lenke til kommentar
Det siste årene så er det et par spill som virkelig har imponert meg:

 

- Rise of the Triads

- Diablo

- System Shock I og II

- Unreal Tournament

Tror Unreal Tournament er det spillet mest best grafikk noensinne. Aldri kommer det til å bli laget et spill med så mye detaljer og så mye fart på en gang.

5249829[/snapback]

Har du spilt halo2?

Lenke til kommentar
Ikke det at Halo 2 har så kjempegrafikk da... Med tanke på at det kjører på en vanlig X-box

5250827[/snapback]

Så du sier at grafikken er dorlig på grunn av formatet ikke bildene på skjermen?

I multiplayer er det ikke akkurat super grafikk nei men den er bra og i singel player delen er det veldig bra grafikk.

Lenke til kommentar
Ikke det at Halo 2 har så kjempegrafikk da... Med tanke på at det kjører på en vanlig X-box

5250827[/snapback]

Så du sier at grafikken er dorlig på grunn av formatet ikke bildene på skjermen?

I multiplayer er det ikke akkurat super grafikk nei men den er bra og i singel player delen er det veldig bra grafikk.

5251981[/snapback]

 

Nei, det er ikke det jeg sier.

Det jeg sier er at spillet kjører på en X-box, som har dårlig maskinvare.

Lenke til kommentar

Vi snakker om spill som er lansert per dags dato ikke sant?

 

Hva definerer dere som god grafikk?

 

Vurderer dere grafikken utifra det tekniske eller hva øyet direkte kan se?

 

Jeg jeg har lite tekniske kunnskaper om spills grafikk så jeg kan vel egentlig ikke vurdere et spill utifra det ståstedet.

 

Men det spillet som ser best/vakrest ut i mine øyne må bli et spill som kan vise til utendørslandskap med natur (trær, busker gress, vann, lys, skygge)

 

Jeg sier Far Cry, og da har jeg ikke opplevd å kjøre det i 64 bit. Noe som vistnokk skal gi det et lite løft utsendemeesig.

 

Kommende spill vet jeg i grunn ikke.

Det må vel bli noe til ps3 men der vet jeg heller ikke om det jeg har sett er video eller inngame.

Ellers vil jeg si at TES IV Oblivion har mye bra å by på.

 

Offtopic:

-Jeg er pc fan all the way.

-Jeg higrer etter godt utsende messige spill og god flyt.

-Om jeg ikke kan spille et spill på max detaljer spiller jeg det svært sjelden eller aldri. Da spiller jeg heller gamle spill som bla Baldurs gate, planescape Torment og Arcanum.

-Jeg missliker konsoll (jeg har ingen gode argumenter for hvorfor)

Lenke til kommentar

Spill som har imponert meg mest er Far Cry og Splinter Cell: Chaos Theory, begge disse har helt syk grafikk.

 

Med tanke på spill som kommer, så ble jeg MEGET imponert over "Just Cause". Noen ganger (som f.eks. på stranden) var detaljene helt utrolige!! Ser fram til S.T.A.L.K.E.R. også! Har folk helt glemt det eller? :ohmy:

Lenke til kommentar

Når STALKER kommer ut må det sikkert konkurrere (Hvordan skrives det?!) mot UT2007 osv.

Så er ikke sikkert det blir det supre grafikk spillet, når du sammenligner med de andre spillene som er utgitt da. Meeen, så er det vel ingen som vet når det spillet kommer ut, verken oss eller produsenten.. =P

Endret av satyr-wongraven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...