Gå til innhold

Hvilket spill har den beste grafikken?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

når alr kommer til alt vil jeg si at facry (cryengine) har best grafikk.. Dette er fordi det er en glimrende all-around motor. Den har nyyyydelig uteområder, vannet er utrolig digg (i og med at man faktisk kan justere bølgenivået), det duger til innebaner og urbane kart og områdene er store.

 

Når det kommer til source (hl2), så er den bra til urbane kart (spesielt hvis de lager kart med samme nivå som lost coast!), men that's it. Lykke til å lage ørken eller jungelkart med source ^^

 

Det eneste BF2 duger til er digge kjøretøy og mennesker. Landskapet er ikke veldig pent. Men dette er forståelig i og med at bf2 er et veldig stort spill.

Endret av Oz370
Lenke til kommentar
.. og hva er egentlig "best grafikk"? Mest eyecandy? Mest hakking på 1-2 år gamle PC-er? Flest shadere og pipelines og 3.0-er? Mest realistisk? Eller at det passer spillet, historien og amosfæren best?

5200930[/snapback]

Nemlig!

Grafikken i Interstate76 var ikke akkurat eyecandy men den passa bra og spillet rocka!

Lenke til kommentar
Enig i at spørsmålet kunne vært litt mer konkret, men jeg syns Valve har gjort best jobb når det gjelder fysikk og grafikk til nå med Half-Life 2.

Spill Garry's mod og lek deg så blir du sikkert enig. :)

 

Jeg tipper at det neste spillet som vil slå fysikken og grafikken til HL2 blir Oblivion.

5201258[/snapback]

Har du prøvd FarCry? Helhets inntrykket er mye bedte av det enn HL2.

Da mener jeg at det ikke er sikkert FarCry er like teknisk bra som HL2 men bildene som tegnes på skjermen er finere.

Lenke til kommentar

Far Cry er noe av det aller peneste jeg har sett så langt. Det er visuelt sett ganske realistisk og til tider.

 

Har noen fått med seg den kommende tittelen "Just Cause", fra Avalanche Studios? Jeg mener.. har noen IKKE fått det med seg? :) Tech demoen lover godt..

 

http://www.justcausegame.com

 

Såvidt jeg forstår vil det bli lansert på en rekke plattformer, PC en av dem. Det kommer nå i vinter, gjør det ikke? Er jo ikke så lenge til isåfall. Håper på mange gode MODs.

 

Jeg vet ikke om det var Just Cause som har denne featuren, men jeg så i en video hvordan en kar gikk gjennom noe buskas, og bladene ble faktisk trukket etter og skjøvet til side av beina i det han gikk gjennom, frem og tilbake. Det er kanskje patetisk å nesten sikle over noe slikt, men det så helsikes realistisk ut. Noen som husker tittelen?

Endret av Sundiver
Lenke til kommentar
Far Cry var meget pent, men karakterene så plastisk ut. Dessuten var mange av innendørsbanene dårlig designet.

 

The Chronicles of Riddick hadde en meget tung og mørk, men detaltjer grafikk som passet flott til settingen i spillet. Dessuten var alle karakterene unike og stilige.

5201551[/snapback]

 

Men det er alikavel det beste på helhets inntrykk synes jeg.

Men banene i HL2 er jo ganske bra designa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...