LarZen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Den der kan beskrives som helt------> K O N G E Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 Hvor har dere det fra at den ikke blir sendt på TV forresten? Sikker på at det ikke bare er enkelte land den ikke vil sendes i? Virker litt merkelig at de har bruk så masse penger på å lage en reklame som ikke skal sendes... Virker også merkelig at de kan sende den på internett, men ikke TV 5218730[/snapback] Den ble visst stoppet fra å bli vist på TV av MS. Å få skytescener blant folk til å virke morro var visst ikke noe som amerikanere kunne få se. Men den er tilgjengelig via MSN video eller hva det nå var. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Haha... Så innmari bra! Synd de ikke sendte denne Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 :!: Konge! Ikke så veldig rart at den ikke ble sendt, men Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hehe, ja eg syns den var bra artig, speseille sekvenser av den var jo hilarious :!: Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 (endret) Den er konge, er beste reklamen jeg har sett på en stund :!: Endret 1. desember 2005 av Ragnarok Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Den er jo rå! Skjønner ikke at ms holder den tilbake... Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Men forstår ikke hvorfor den ikke ble vist på tv 5218245[/snapback] Skjønner ikke det jeg heller... Denne videoen var jo helt uskyldig, og samtidig får frem et slags budskap (om at det er lek ). Greit nok at den ikke trenger å sendes mellom barnetimen, men på kveldstid burde det vært et krav å sende den, siden var såpass bra Hvor har dere det fra at den ikke blir sendt på TV forresten? Sikker på at det ikke bare er enkelte land den ikke vil sendes i? Virker litt merkelig at de har bruk så masse penger på å lage en reklame som ikke skal sendes... Virker også merkelig at de kan sende den på internett, men ikke TV 5218730[/snapback] nå har jeg ikke sett denne reklamen enda, men det er jo ikke et helt ukjent fenomen at det lages reklamer som sprees på nettet, og da gjerne groviser som blir sendt rundt på mail og vist på diverse forum slik som nå. det er jo kjempereklame og handler jo bare om å utnytte internettet som et litt anderledes medium. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 og microsoft stjeler i kjent stil... her er filmen de ble "inspirert" av: http://www.youtube.com/watch.php?v=y_FjWNK...&page=1&t=t&f=b Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 og microsoft stjeler i kjent stil... her er filmen de ble "inspirert" av:http://www.youtube.com/watch.php?v=y_FjWNK...&page=1&t=t&f=b 5239972[/snapback] Åja, for det er jo iiiingen filmer tidligere som har vist folk som går rundt og later som om de skyter på hverandre.... Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Skjønte den ikke jeg. hva hadde det der med 360 og gjøre? særlig morsom var den heller ikke. 5203505[/snapback] Slagordet til Xbox360 er "Join In". Og det sier vel reklamen ganske tydelig... Utrolig morsom! Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Skulle nesten tro at det der var en norsk reklame. Utrolig latterlig dum. patetisk,idiotisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå