TCi Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Dette er en reklame som ikke ble vist på TV av grunner dere sikkert finner ut av. Må si jeg lo godt av denne. http://www.egraphixstudios.com/neowin/xbox360.wmv (7.5mb) http://media.putfile.com/Unseen-Xbox-360-Commercial (stream) Endret 24. november 2005 av TCi Lenke til kommentar
fAight Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hehe, that's some funny shiit! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Der har du noe å prøve på Oslo S i rushtida - synd den ikke ble sendt på TV, da. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Artig reklame det der. Hadde sikkert blitt nokon reaksjoner vist den hadde blitt vist på TV. Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Haha, den var bra! Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Å fy så kul reklame! Hadde vært morsomt å være en av de folka i reklamen og bare leke seg mens de filmer hehe. Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Skjønte den ikke jeg. hva hadde det der med 360 og gjøre? særlig morsom var den heller ikke. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Litt morsom var jo reklamen da. Likte den bedre en reklamen medhoppetauet for å si det slik. Den fremhever jo godt misjonen til Microsoft. Dere som har hatt/har markedsføring vet hva jeg snakker om. Jump in. Dog kunne de lagt emr fokus på konsollen. Det er min personlige mening! Dog fikk de jo fram sin misjon. Min konklusjon: En helt grei reklame. Lenke til kommentar
Peter Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Synes den var artig, jeg. Reklame må ikke nødvendig vis vise produktet for å være god reklame for et produkt. Jeg synes det var en god reklame, fordi jeg lo av den, og på den måten for jeg indirekte et godt inntrykk av 360. Mulig dette bare er meg da... Lenke til kommentar
Doogle Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Denne var fet - men nok litt drøy for TV-visning ja. Men alle FPS-gamere kjenner seg igjen vil jeg anta Synes hoppetau-reklamen er den desidert beste da den får frem budskapet veldig godt: Ung, gammel, amatør, proff -> 360 har noe for alle, bli med og ha det gøy! Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Skjønte den ikke jeg. hva hadde det der med 360 og gjøre? særlig morsom var den heller ikke. 5203505[/snapback] folk som ikke skjønner den, håper jeg ikke har tatt markedsføring utdannelse jeg har ikke tatt det selv, men skjønner jo hvordan produkt bør presenteres på tv fase1, fase2, fase3 først lage en mainstream reklame som viser frem "jump in" og xbox 360 og få folk nyskjerrig og så noen uker senere vise mer hvordan xbox 360 fungerer Endret 24. november 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Skjønte den ikke jeg. hva hadde det der med 360 og gjøre? særlig morsom var den heller ikke. 5203505[/snapback] Xbox' slagord er (var?) "Life is a game. Play", eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Haha artig reklame. Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hahahaha... denne var tøff! Men, liker den som går på tv nå og jeg.. med han som plukker opp sverdet Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hahahaha... denne var tøff! Men, liker den som går på tv nå og jeg.. med han som plukker opp sverdet 5204210[/snapback] den reklamen har jeg nå sett på tv3, Tvnorge og tv2.....mtv sender den sikkert også..... Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Ser du mye på tv? Har dog bare nrk og tv2, men følger med en del. Går sikkert oftere på TVnorge og tv3. Lenke til kommentar
saitaM Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 hehe :!: Gamers just wana have fun Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Ser du mye på tv? Har dog bare nrk og tv2, men følger med en del. Går sikkert oftere på TVnorge og tv3. 5206594[/snapback] såg den flere ganger onsdag kveld når det var fotball på tv3... og tvnorge på torsdags kvelden, mulig jeg ikke har sett den på tv2, og bare forvekslet det med tvnorge.... har ikke sett den i dag, hmm, var ikke så mye å se på tv i dag fredag Endret 25. november 2005 av kewell79 Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Hahaha! Genialt! Likte spes han i bilen som snakket i telefon:D Men forstår ikke hvorfor den ikke ble vist på tv Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Men forstår ikke hvorfor den ikke ble vist på tv 5218245[/snapback] Skjønner ikke det jeg heller... Denne videoen var jo helt uskyldig, og samtidig får frem et slags budskap (om at det er lek ). Greit nok at den ikke trenger å sendes mellom barnetimen, men på kveldstid burde det vært et krav å sende den, siden var såpass bra Hvor har dere det fra at den ikke blir sendt på TV forresten? Sikker på at det ikke bare er enkelte land den ikke vil sendes i? Virker litt merkelig at de har bruk så masse penger på å lage en reklame som ikke skal sendes... Virker også merkelig at de kan sende den på internett, men ikke TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå