Gå til innhold

Kanskje den beste 360 reklamen?

TCi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt morsom var jo reklamen da. Likte den bedre en reklamen medhoppetauet for å si det slik. Den fremhever jo godt misjonen til Microsoft. Dere som har hatt/har markedsføring vet hva jeg snakker om. Jump in. Dog kunne de lagt emr fokus på konsollen. Det er min personlige mening! Dog fikk de jo fram sin misjon. Min konklusjon: En helt grei reklame.

Lenke til kommentar

Denne var fet - men nok litt drøy for TV-visning ja. Men alle FPS-gamere kjenner seg igjen vil jeg anta :)

Synes hoppetau-reklamen er den desidert beste da den får frem budskapet veldig godt: Ung, gammel, amatør, proff -> 360 har noe for alle, bli med og ha det gøy!

Lenke til kommentar
Skjønte den ikke jeg. hva hadde det der med 360 og gjøre? særlig morsom var den heller ikke.

5203505[/snapback]

folk som ikke skjønner den, håper jeg ikke har tatt markedsføring utdannelse :thumbup:

jeg har ikke tatt det selv, men skjønner jo hvordan produkt bør presenteres på tv

fase1, fase2, fase3

først lage en mainstream reklame som viser frem "jump in" og xbox 360 og få folk nyskjerrig

og så noen uker senere vise mer hvordan xbox 360 fungerer

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Ser du mye på tv? Har dog bare nrk og tv2, men følger med en del. Går sikkert oftere på TVnorge og tv3.

5206594[/snapback]

såg den flere ganger onsdag kveld når det var fotball på tv3...

og tvnorge på torsdags kvelden, mulig jeg ikke har sett den på tv2, og bare forvekslet det med tvnorge....

har ikke sett den i dag, hmm, var ikke så mye å se på tv i dag fredag :thumbdown:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Men forstår ikke hvorfor den ikke ble vist på tv

5218245[/snapback]

Skjønner ikke det jeg heller... Denne videoen var jo helt uskyldig, og samtidig får frem et slags budskap (om at det er lek :roll:). Greit nok at den ikke trenger å sendes mellom barnetimen, men på kveldstid burde det vært et krav å sende den, siden var såpass bra :thumbup:

Hvor har dere det fra at den ikke blir sendt på TV forresten? Sikker på at det ikke bare er enkelte land den ikke vil sendes i? Virker litt merkelig at de har bruk så masse penger på å lage en reklame som ikke skal sendes... Virker også merkelig at de kan sende den på internett, men ikke TV :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...