Ksungam Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Katten min sitter i stua og nyser, så lurte på om det kunne være at den var forkjøla? Er ikke no alvorlig, bare lurer litt Er nemlig forkjølet selv, og kan det hende jeg har smittet pusen? Lenke til kommentar
fox Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 jepp, de kan bli det.. alle dyr kan bli syk, men ikke noe alvor nei Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 ja de kan det, kjenn på snuten til katta di, den skal være kald, er den varm er katten syk, men det er ikke no å bekymre seg for, så lenge katta ikke blir helt utrolig slapp osv Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 ja de kan det, kjenn på snuten til katta di, den skal være kald, er den varm er katten syk, men det er ikke no å bekymre seg for, så lenge katta ikke blir helt utrolig slapp osv 5201282[/snapback] Den var litt varm på snuten ja, men nå ligger den og sover på stolen, så den blir nok bra snart... Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 har aldri hørt om en katt som har blitt alvorlig syk pga sånt, bare gi den litt ro så går det over Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 hører om katten løper rundt å nyser da ;D er så fett å høre en katt nyse, selv om den ikke har det helt bra :/ Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 hører om katten løper rundt å nyser da ;D er så fett å høre en katt nyse, selv om den ikke har det helt bra :/ 5206764[/snapback] Ja, den er kjempe søt! :!: Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hehe. Ja, det hender. Om det er du som smittet den eller andre katter eller dyr er en annen sak. Sant det, utrolig fett å høre på katter nyse. *tsjsh* Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 forresten Ziron.. er det din katt på bildet?? isåfall ville jeg sett den nyse.. :!: det blir vel det samme som å se drømmedama di komme løpende mot deg, mens klærne faller av.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 forresten Ziron.. er det din katt på bildet??isåfall ville jeg sett den nyse.. :!: det blir vel det samme som å se drømmedama di komme løpende mot deg, mens klærne faller av.. 5218461[/snapback] zoofil? Lenke til kommentar
ssswopp Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 forresten Ziron.. er det din katt på bildet??isåfall ville jeg sett den nyse.. :!: det blir vel det samme som å se drømmedama di komme løpende mot deg, mens klærne faller av.. 5218461[/snapback] zoofil? 5218595[/snapback] nei, men det er da så søtt elsker når katta mi sitter å nyser å når hun vakser seg bak øret Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 28. november 2005 Forfatter Del Skrevet 28. november 2005 forresten Ziron.. er det din katt på bildet??isåfall ville jeg sett den nyse.. :!: det blir vel det samme som å se drømmedama di komme løpende mot deg, mens klærne faller av.. 5218461[/snapback] Hehe, er ikke den katten nei, men den ligner veldig på Nusse da hun var liten Nusse har lagt på seg noen kilo nå, men er fortsatt kjempesøt. Ikke for å skryte men hun er en veldig pen katt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 ikke noe alvor nei 5200527[/snapback] vel, marsvin f.eks kan dø av en forkjølelse... Lenke til kommentar
McLuddis Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 katter kan få mange sykdommer, noen er alvorlige. Influensa feks. Anbefaler at du vaksinerer katten din Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Marsvin og hamstre kan vel nyse ut øynene eller noe sånt Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 er nok ikke så grotesk, men de puster hovedsakelig gjennom nesen. det er derfor Lenke til kommentar
fox Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 ikke noe alvor nei 5200527[/snapback] vel, marsvin f.eks kan dø av en forkjølelse... 5220155[/snapback] småe dyr ja kylling også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå