Sahara Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Har en snart 3 år gammel iBook som jeg har tenkt å selge. Før jeg gjør det vil jeg imidlertid slette alt som ligger på harddisken, og installere operativsystem og programvare på nytt. Spørsmålet er; Hvordan formaterer man harddisken på en Mac? Finnes det evt (gratis) prgrammer for nedlasting som gjør denne jobben? Kjører OSX 10.2.8 hvis det er av betydning... Er sånn halvveis oppegående når det gjelder PC, men Mac-verdenen er jeg ikke helt fortrolig med enda, så gode forklaringer mottas med takk Lenke til kommentar
Silvester Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er mange måter å gjøre det på. Du kan laste ned ubuntu live ppc og gjøre det derfra, eller du kan boote opp OS X installasjons-CD, og gjøre det derfra med disk utility. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Putt inn en Mac OS X CD og hold C inne når du starter, velg så formatér + installér. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå