ATWindsor Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg får hvertfall tregere og tregere linje etter hvert som andre brukere får hastighetsøkning på hastighetsøkning. 5203129[/snapback] Hmm, jeg lurer på hvordan det kan ha seg, oppgraderer de ikke sentralen til å ta unna trafikken? AtW Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ja, kundeservicen er fullstendig på trynet. Hadde det ikke vært for at far får NGT, og kun NGT, gratis gjennom jobben, hadde jeg sagt opp asap. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 På adsl+ er jo forskjellen i upload og download enda værre, ville myyye heller ha hatt 10600/10600 enn 20000/1200. Håper det snart kommer bra upload til akseptable priser. AtW 5200744[/snapback] du kan få 10600/10600 nå, men da må du betale titalls tusener i innstallasjon i sentraler og hos deg selv. fiber koster! med mindre du kan få Lyse da Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 På adsl+ er jo forskjellen i upload og download enda værre, ville myyye heller ha hatt 10600/10600 enn 20000/1200. Håper det snart kommer bra upload til akseptable priser. AtW 5200744[/snapback] du kan få 10600/10600 nå, men da må du betale titalls tusener i innstallasjon i sentraler og hos deg selv. fiber koster! med mindre du kan få Lyse da 5203265[/snapback] Det er derfor de burde tilbydt det over kobber, og til overkommelige priser, de har jo tydeligvis båndbredden tilgjengelig... AtW Lenke til kommentar
ilex Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dette var veldig bra NGT Hadde før 3000/600 men får nå 6500/750 Hvis supporten nå også blir bedre tror jeg de vil få enda flere kunder. 5200808[/snapback] Med mindre de gjør sånn som forrige gang, hvor de skrudde meg ned fra 3000/512 til 2500/512 før oppgradering og så gav meg 3000 tilbake igjen med 600 opp, og ikke 3500/600 som jeg egentlig skulle fått. Jeg ser det for meg, "Hoho, nå skrur vi deg ned så får du 3500/600 ved oppgradering, og ikke 6500/750." -_- Bare å krysse fingrene å håpe på det beste Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Fant helt tilfeldig ut at jeg hadde fått høyere hastighet, svært nær en dobling faktisk I følge digi.no har jeg 2600/600, hadde sånn ca 1300/300 før (eller var det 1400/350? Ingen ide hvilket abo jeg har lenger...) Kult er det vaffal Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Føler litt at ngt er på tokt for å prøve å konkurer bort telenor.... Lurer på om prisene fra ngt til der de låner server fra telenor blir biligere og.... Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg har Surf 4000 nå . Ngt har lovet meg at jeg kan få Delta 5500 i løpet av denne uken pga oppgradering av telefonsentralen. Da vil jeg ha tilgang til Nextream eller noe også... Dette har de lovet så det må de holder... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 og nok ein gang var det telenor som starta den. (bredbåndskrigen) Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Virker som supporten hos nextgentel har skjerpet seg veldig i løpet av de siste dagene. Prøvde å ringe inn til de 4-5 ganger i løpet av dagen for å sjekke hvor lang køen var, og jeg havnet som nummer 11-17 i køen. Lenke til kommentar
madammim Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Fint at de oppgraderer, men kundeservice MÅ de gjøre noe med. Hvis ikke så er det over på Telenor eller Monet for min del etter at bindingstiden er ute (Februar). Har Nextgenphone (Som SLETT ikke er stabilt), og når nettet ramler ut 1-2 ganger per måned, er jeg tvunget til å ringe med mobil til 3 kr/min. Hadde de hatt et alternativ til dette 5-sifferet nummeret, altså et vanlig (ikke 8xx) nummer, hadde jeg sluppet unna med 59 øre/min. Jeg kunne da ha akseptert å sitte i 30-40 minutter, men med 3 kr/min blir mitt NGT abonement MYE dyrere enn tilsvarende fra feks. Telenor. Når de i tillegg ikke gidder å svare på mail eng. feil med Nextgenphone, ser jeg ikke noen vits i å fortsette hos de. Har foreslått for kundeservice akkurat dette med et vanlig nummer, men uten å få forståelse for det... Så nå har de frist til ut Februar til å rette opp kundeservice, hvis ikke mister de i alle fall EN kunde. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Hadde nextgentel giddet å installer utstyr der jeg bor så skulle de fått meg som 20Mbit ADSL2 kunde. Lenke til kommentar
Kriztus Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Har Nextgenphone (Som SLETT ikke er stabilt), og når nettet ramler ut 1-2 ganger per måned, er jeg tvunget til å ringe med mobil til 3 kr/min. Hadde de hatt et alternativ til dette 5-sifferet nummeret, altså et vanlig (ikke 8xx) nummer, hadde jeg sluppet unna med 59 øre/min. Jeg kunne da ha akseptert å sitte i 30-40 minutter, men med 3 kr/min blir mitt NGT abonement MYE dyrere enn tilsvarende fra feks. Telenor. 5204185[/snapback] 555 27979 er det samme som å ringe 07979 Lenke til kommentar
Paul Inge Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Flott.Jeg ventet noe slikt etter telenor-saken. 5200378[/snapback] Heia lurer bare på hva telenor saken var. Lenke til kommentar
TAS Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Flott.Jeg ventet noe slikt etter telenor-saken. 5200378[/snapback] Heia lurer bare på hva telenor saken var. 5204290[/snapback] Det er vel dette de mener. http://www.hardware.no/nyheter/nettverk/te...-tilbudet/21199 Lenke til kommentar
xserve Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Sitter å titter på Linksys WAG54GX2 router modemet mitt nå... Status: Up Downstream Rate:6688 Kbps Upstream Rate: 768 Kbps Er ganske stabil på det. Skal bli godt med enklere pris/produkt spekter. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Eg kan ikkje klage Etter å ha hatt Bravo i 1 år har hastigheten gått frå 1200 til 3500. Lenke til kommentar
Bisleruffen Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jeg venter fortsatt på oppgraderingen som skulle vært gjort innen september.. Ringte for 5-6 uker siden og hørte hvordan det lå an. Da sa de jeg skulle bli oppgradert i uke 44. nå er det vel uke 47.. Skal få delta 5500. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Flott at NGT følger opp Telenors oppgradering, slik blir det konkurranse av. Det liker vi. Jeg vil sterkt fraråde alle fra å bytte til NGT. Når NGT fungerer, ja da fungerer det bra. Når det ikke fungerer er du totalt lost, nettopp på grunn av den elendige kundeservicen. Det er flott at responstiden har blitt bedre (ikke det at jeg har merket noe til det), men det hjelper lite når det fortsatt er de samme inkompetente tullingene som sitter hos kunde"servicen". Det er mange, alt for mange, fra NGT som ikke vet hva de snakker om. Det er også tilfellet hos mange andre selskaper, men når den dårlige responstiden kommer på toppen av dette blir det for mye. Lenke til kommentar
Klexx Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Vil ikke anbefale NGT til noen, kundeservice er helt fraværende på den fronten. Jeg har hatt problemer med hastigheten ( ut ikke inn ) siden tidlig august får bare svada fra NGT ................. Det verste er at jeg har signalisert til dem at pris ikke er et problem ( jeg er villig til og bytte teknologi feks ADSL2 SDSL ) uten at noen har tatt kontakt. Jeg har hat NGT helt siden starten og kan vel si at jeg har erfaring med dem. Å påstå at kundeservicen er blitt bedre er nesten en løgn, de har bare fått flere kunder som ikke gidder og klage.......... da det er nyttesløst og gi dem tilbakemeldinger. Så kjøper du bredbåndsforbindelse hos NGT .......... kryss fingeren og håp på at du aldri får noe tøys med linjene for KUNDESERVICE det kan NGT ingenting om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå