charlie di meola Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) hvor står at de skal bort fra "netto hastighet" ordningen da sentry? edit: hvis kobberet tillater det kommer de seff til å sette hastigheten til 6500 + ~15% i ruteren og ikke bare 6500 Endret 24. november 2005 av charlie di meola Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 NGT har jeg gitt opp.. betalte for 4Mbit sdsl. kan ikke huske å ha fått mer enn 2Mbit ned.. eller mer enn 3 dager oppetid før det droppa i alt fra noen minutter til flere timer. bytta til 4Mbit sdsl fra en annen leverandør. nå får jeg det jeg betaler for. Det er jo heller ikke en minus at linja er stabil. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Nextgentel har fortsatt håpløs kundeservice. Satt i rundt 45 minutter og ventet på svar her om dagen, kun for å få beskjed om at jeg måtte bli satt over til teknisk, i en ny kø som jeg satt i rundt 20 minutter. Håpløst. Hadde Canal Digital bygd ut her hadde det nok blitt linje fra de fremover. Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Alt om de nye hastighetene står her på Nextgentel sine sider. På Echo står det altså "*) Vi går over til å benytte nettohastighet. Det er ingen endring i produktet!" Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Flott flott, men 350 ut.. hmm det er lite asså.! At de ikke satser på noe høyere på ut-hastighet.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 funkyweb, de gjør det. Du betaler jo lite for linjen med 350 opp. De har jo nettopp gitt de fleste 600 opp. Lenke til kommentar
jass Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Forresten: Hvorfor er det ikke NGT selv som skal betale for samtalen dersom det er problemer forårsaket av NGT og linjene deres? Jeg synes ikke kunden skal være økonomisk ansvarlig for å ordne opp i leverandørens problemer. 5200565[/snapback] Kunne ikke vært mer enig! NGT klarer ikke å levere den farten jeg betaler for. Skrev og gjorde dem oppmerksomme på problemet. Fikk just mail tilbake hvor de ba MEG ringe dem for at de skal feilsøke på linjen. Når jeg da står 10min i kø hos kundeservice og endelig får forklart hva det gjelder så setter de meg over til teknisk hvor jeg må sitte nesten en halvtime i kø ! ! ! Utrolig irriterende. Da kunne de heller ringt kunden opp igjen når de hadde tid. Så slipper vi å sitte i kø og betale penger for at de ikke klarer å levere varen. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 NGT har en ordning med at teknisk skal ringe deg opp. Problemet er at det rett og slett ikke skjer innen en rimelig tidsramme. Lenke til kommentar
Femmern Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 NGT har en ordning med at teknisk skal ringe deg opp. Problemet er at det rett og slett ikke skjer innen en rimelig tidsramme. 5201785[/snapback] Den ordningen har jeg hvertfall aldri sett noe til! De sier hver gang på kundeservice at jeg blir satt over til teknisk avdeling som seff har en ventetid på halvtimen.. Lenke til kommentar
EPE Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg droppet ngt i sommer, etter at de i lang tid ikke hadde levert hverken stabil linje eller hastigheten jeg betalte for. Og kundeservicen var dårlig, to ganger lovte de å ringe opp men ukene gikk uten et pip. Dritt. Nå har jeg bluecom. De har bedre kundeservice og like bra priser. Og de var flinke nok og ærlige nok til å si at min linje ikke støtter mer enn 850/380 med noenlunde stabilitet. Ligger litt langt fra sentralen.... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Synes det er dumt at de ikke oppgraderer linjene med en gang de annonserer noe slikt.. Blir litt dumt å bli lovet ny linje, for så vente tett opp imot 2mnd før man får det.. Noen som tror at lyse kommer til å svare(oppgradere) hastighetene sine nå? Jeg skal bytte over til Lyse(Sandefjord Bredbånd) nå, og synes det er kjipt hvis jeg får omtrent samme hastigheten billigere hos NGT.. :/ Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er bra med bedre linjer. Men Leverandørene tjener likevel utrolig mye, og det hadde ikke skadet å stille opp hastighetene ytterligere (selvsagt innenfor visse grenser med tanke på systemet). Dessuten så synest ikke jeg at utvilkingen har gått noe raskt de siste årene. Men jeg skal ikke klage, ISDN var mye tregere. Men jeg vil nok gå over til fiberkabel etter hvert. Lenke til kommentar
magio Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Synes det er dumt at de ikke oppgraderer linjene med en gang de annonserer noe slikt.. Blir litt dumt å bli lovet ny linje, for så vente tett opp imot 2mnd før man får det.. Noen som tror at lyse kommer til å svare(oppgradere) hastighetene sine nå? Jeg skal bytte over til Lyse(Sandefjord Bredbånd) nå, og synes det er kjipt hvis jeg får omtrent samme hastigheten billigere hos NGT.. :/ 5202016[/snapback] Tror nok det er noe mer enn å bare trykke på en knapp så har alle nye hastigheter, tror nok det har noe med infrastruktur også som må gjøres noe med for at nettet skal takle de nye hastighetene... Bare min tankegang Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ikke ille med 550 for den adsl-2 linja. Men hvor i landet er det muligt å få det? Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Fint at ISPene oppgradere, men hvor blir Tele2 av? Skal ikke de alltid være billigst? Jeg sitter her med usle 700/100 og venter spent på hva tele2 foretar seg nå, håper på en god økning, men har mine tvil Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er artigt med disse hastighetsøkningene. De fører bare til at de som bor lengst fra sentralen får mindre og mindre. Og det hjelper ikke å komme raskt gjennom til kundeservicen, hvis kundeservicen sier de skal hjelpe deg, men driter hardt i det. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er artigt med disse hastighetsøkningene. De fører bare til at de som bor lengst fra sentralen får mindre og mindre. Og det hjelper ikke å komme raskt gjennom til kundeservicen, hvis kundeservicen sier de skal hjelpe deg, men driter hardt i det. 5202908[/snapback] De får vel ikke mindre og mindre? Bare at de andre får mer og mer.... AtW Lenke til kommentar
mistercartman Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg får hvertfall tregere og tregere linje etter hvert som andre brukere får hastighetsøkning på hastighetsøkning. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Enig med deg, mistercartman. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Nytter lite hvor bredt bredbandet deres er når kundeservicen er ikke-eksisterende. Sendte mail for 3 uker siden, fikk svar først i dag. Det er for dårlig. Håpløst å ringe også når man må vente i 1 time i telefonen når man ringer med mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå