KongRudi Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 hehe tror dere har misforstått intensjonen min her. jeg ønsker at noen skal si at de har hørt et slikt rykte. da har jeg den unnskyldningen jeg trenger for å kjøpe 360 2 des. jeg er selvsagt klar over at spillene sansynligvis aldri kommer på noen konsoll, men et bittebittebittelite håp er bedre en intet håp.. 5203778[/snapback] Eg har 2 Baldurs Gate spill, både på PC og hadde også 2 på Playstation (finner bare covert på PS2 spilla igjen dog), så det kan godt hende den kommer på en konsoll ja, kuult å spille to player, på neste konsoll kommer vi til å være 7 i partyet. hehe. Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 kuult å spille to player, på neste konsoll kommer vi til å være 7 i partyet. hehe. 5213694[/snapback] Verste tallet noensinne. Ikke 8, ikke 6, men jo....7 for et geni. Oddetall funker ikke i multiplayerspill, viser bare hvor mye Sony følger med. 4 er helt perfekt. Det er et tall mange spill kan dra nytte av. Det vil være et fåtall med spill som støtter det idiotiske tallet 7. For det første fordi det ville sett helt mongo ut i splitscreen, og det er stort sett bare sportspill av et slag hvor man kan få plass til så mange på en og samme skjerm, så ikke forvent noe store byks en fantastisk retning med støtte for 7 player, for de fleste spill vil bare støtte 2-4 på samme skjerm. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Verste tallet noensinne.Ikke 8, ikke 6, men jo....7 for et geni. Verdens verste tall-ranking. Gull: 7 (Crockett's skumle tall) Sølv: 666 (Djevelens tall) Bronse: 13 (Ulykkestall) Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Verste tallet noensinne.Ikke 8, ikke 6, men jo....7 for et geni. Verdens verste tall-ranking. Gull: 7 (Crockett's skumle tall) Sølv: 666 (Djevelens tall) Bronse: 13 (Ulykkestall) 5215680[/snapback] Morro. Men kan du komme med noe konstruktivt? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Etter hva jeg har lest så er det vel MULIGHET for 7 trådløse kontroller, så en vil vel kanskje få koblet til den en siste med kabel.. Ingen som tvinger deg til å måtte spille med 7 crockett Å spille med mer en 4 på en vanlig tv alikvell er bare teit.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Angående om det vil komme flere BG spill, så vet jeg ikke, men kan godt hende den kommer til konsoll, siden BG2 gjorde det brukbart på PS2'en. Det med 7 kontrollere var egentlig bare spekulasjoner fra min side, hele poenget med meldingen var at BG-serien er allerede ute til konsoll, og det er slettes ikke umulig at den kommer på konsoll hvis den blir fortsatt. PS3-kontrollerene kommer til å være basert på bluetooth, bluetooth godtar 8 enheter, den ene vil være låst i PS3 og ikke tilgjengelig, så sju spillere blir maximum, men selvfølgelig kan noen av de sju bluetooth-tilkoblingene brukes til mye annet enn kontrollere, som f.eks. tastatur, mus, og hva de skulle måtte være. Og dersom folk virkelig skal spille 7 stykker i slike spill, så bruker dem helt sikkert to tv'er. Jeg tror heller det ikke kommer til å bli så voldsomt mange spill som støtter det, men software-messig er Sony de beste på såkalte 'party-spill', og jeg vil tro det er nettopp slike spill som vil tjene mest på muligheter til så mange kontrollere. Greit nok at jeg ikke var så fryktelig konstruktiv i mitt svar til deg Crocket, men når du la deg på det nivået som du gjorde, så bør du ikke forvente så veldig supre svar, selv om jeg skulle være et geni som du hevder. :-/ Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Der kom du meg i forkjøpet Kong Rudi.. Skulle akkurat få inn dette med max 7 bluetooth eneheter osv.. Det skal vel bl.a være støtte for bluetooth hodetelefoner osv.. Jeg gleder meg jeg =) Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 hehe tror dere har misforstått intensjonen min her. jeg ønsker at noen skal si at de har hørt et slikt rykte. da har jeg den unnskyldningen jeg trenger for å kjøpe 360 2 des. jeg er selvsagt klar over at spillene sansynligvis aldri kommer på noen konsoll, men et bittebittebittelite håp er bedre en intet håp.. 5203778[/snapback] akk, så naivt.. den eneste grunnen til at jeg jkøpte 360 var Oblivion! nough said! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Og det ville vært eneste grunnen til at jeg hadde kjøpt det også.. Meeeen så ble det utsatt, så da gadd en ikke kjøpe 360 i første omgang .) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Overhørte en samtale mellom to narkiser i går kveld hvor den ene sa noe som kunne tolkes som at BG3 kommer til en eller annen konsoll som kanskje var X360, men så kan det jo ha vært noe helt annet de snakka om også... Var det et sånt rykte du var ute etter? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Bioware kommer jo også med Fable 2. Folk snakker om KOTOR 3. Jeg vet nå ikke helt jeg. Bioware lagde et glimrende spill... men så solgte de rettighetene og 2'ern som kom 1 år etter så faktisk dårligere ut. Så ja, hvis Bioware klarer å få tilbake rettighetene til KOTOR så kan det bli bra, ellers så stiller jeg meg tvilsom til den der. Det kommer jo også et nytt Jade Empire spill. 5202004[/snapback] Håper på Fable 2 og Kotor 3! Synes kotor 2 var veldig bra så om det blir Obsidian som lager det igjen gjør ikke meg noe. Lenke til kommentar
stekri88 Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Og det ville vært eneste grunnen til at jeg hadde kjøpt det også.. Meeeen så ble det utsatt, så da gadd en ikke kjøpe 360 i første omgang .) 5277555[/snapback] Hvor lenge ble det utsatt? til mars? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Bioware kommer jo også med Fable 2. Folk snakker om KOTOR 3. Jeg vet nå ikke helt jeg. Bioware lagde et glimrende spill... men så solgte de rettighetene og 2'ern som kom 1 år etter så faktisk dårligere ut. Så ja, hvis Bioware klarer å få tilbake rettighetene til KOTOR så kan det bli bra, ellers så stiller jeg meg tvilsom til den der. Det kommer jo også et nytt Jade Empire spill. 5202004[/snapback] Håper på Fable 2 og Kotor 3! Synes kotor 2 var veldig bra så om det blir Obsidian som lager det igjen gjør ikke meg noe. 5283019[/snapback] Gleder meg utrolig til KotOR 3. Elsker de to forrige titlene Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kommer KOTOR3? I så fall er det bare å glede seg... Hovedgrunnen til at 2ern ikke ble så bra som den strengt tatt burde vært, var jo at Obsidian ikke fikk god nok tid på seg til å fullføre det skikkelig. Forhåpentligvis har LucasArts lært til neste gang, og vi får en fantastisk oppfølger. Hadde 2ern blitt skikkelig ferdig, tror jeg ikke det hadde stått mye tilbake for KOTOR. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kommer KOTOR3? I så fall er det bare å glede seg... Hovedgrunnen til at 2ern ikke ble så bra som den strengt tatt burde vært, var jo at Obsidian ikke fikk god nok tid på seg til å fullføre det skikkelig. Forhåpentligvis har LucasArts lært til neste gang, og vi får en fantastisk oppfølger. Hadde 2ern blitt skikkelig ferdig, tror jeg ikke det hadde stått mye tilbake for KOTOR. 5284336[/snapback] Er ikke sikker, men tror da det. Enig der ja. KotOR 2 virket som det ikke var helt ferdig. Og lignet veldig på eneren. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Kommer KOTOR3? I så fall er det bare å glede seg... Hovedgrunnen til at 2ern ikke ble så bra som den strengt tatt burde vært, var jo at Obsidian ikke fikk god nok tid på seg til å fullføre det skikkelig. Forhåpentligvis har LucasArts lært til neste gang, og vi får en fantastisk oppfølger. Hadde 2ern blitt skikkelig ferdig, tror jeg ikke det hadde stått mye tilbake for KOTOR. 5284336[/snapback] Er ikke sikker, men tror da det. Enig der ja. KotOR 2 virket som det ikke var helt ferdig. Og lignet veldig på eneren. 5284489[/snapback] Synes at 2eren var bedre enn 1eren på noen måter. Måten du får forklart The Force på og historie fortellingen synes jeg er veldig bra. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Ja, det var bare de uferdige tingene som trakk ned, ellers var det jo på mange måter et forbedret KOTOR. Storyen er jo kul selv om slutten er elendig, men det hadde den nok ikke vært hadde de hatt tid på seg. Force Storm-buggen så man kan levle i det uendelige er jo også moro... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Synes plot-twisten i KoTOR 2 var litt billig. Men så var det vel ingen muligheter på å overgå forgjengeren på det punktet. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 12. desember 2005 Del Skrevet 12. desember 2005 Og det ville vært eneste grunnen til at jeg hadde kjøpt det også.. Meeeen så ble det utsatt, så da gadd en ikke kjøpe 360 i første omgang .) 5277555[/snapback] Hvor lenge ble det utsatt? til mars? 5283046[/snapback] I området rundt der.. Jeg tror mars er tidligst. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 13. desember 2005 Del Skrevet 13. desember 2005 Bioware kommer jo også med Fable 2. Folk snakker om KOTOR 3. Jeg vet nå ikke helt jeg. Bioware lagde et glimrende spill... men så solgte de rettighetene og 2'ern som kom 1 år etter så faktisk dårligere ut. Så ja, hvis Bioware klarer å få tilbake rettighetene til KOTOR så kan det bli bra, ellers så stiller jeg meg tvilsom til den der. Det kommer jo også et nytt Jade Empire spill. 5202004[/snapback] Håper på Fable 2 og Kotor 3! Synes kotor 2 var veldig bra så om det blir Obsidian som lager det igjen gjør ikke meg noe. 5283019[/snapback] Obsidian er vel travelt opptatt med å lage NWN2, så vil nok bli lenge til ett eventuellt KOTOR3 kommer. Men NWN2>KOTOR3 any day. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå