Gå til innhold

rollespill på 360?

ARTO85

Anbefalte innlegg

en vill ide: tror dere at det er noen som helst mulighet for at neverwinter nights 2 og/ eller baldurs gate 3 kan komme på xbox360? jeg har et stort dilemme mellom kjøp av 360 eller sparing for oppgradere pcn(dyrt) noen som har et halmstrå jeg kan klamre meg i? har dere forresten hørt om noen andre spennende rollespill som faktisk kommer til 360'n? bortsett fra oblivion og bioware's neste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bioware kommer jo også med Fable 2.

Folk snakker om KOTOR 3. Jeg vet nå ikke helt jeg. Bioware lagde et glimrende spill... men så solgte de rettighetene og 2'ern som kom 1 år etter så faktisk dårligere ut. Så ja, hvis Bioware klarer å få tilbake rettighetene til KOTOR så kan det bli bra, ellers så stiller jeg meg tvilsom til den der.

Det kommer jo også et nytt Jade Empire spill.

Lenke til kommentar
har bioware rettighetene til fable 2? da kan det bli serdeles bra. jeg likte kotor 2, men 1'en var mye bedre. jade empire tente meg aldri helt. har bare kommet til byen der du møter hu prinsessa.

5202069[/snapback]

Sorry, my bad Big Blue Box mente jeg.. ble så mye bioware her

Men fable kommer ihvertfall

Endret av Crockett
Lenke til kommentar
en vill ide: tror dere at det er noen som helst mulighet for at neverwinter nights 2 og/ eller baldurs gate 3 kan komme på xbox360? jeg har et stort dilemme mellom kjøp av 360 eller sparing for  oppgradere pcn(dyrt) noen som har et halmstrå jeg kan klamre meg i? har dere forresten hørt om noen andre spennende rollespill som faktisk kommer til 360'n? bortsett fra oblivion og bioware's neste?

5200318[/snapback]

Her kan du se hva som kommer: http://www.tothegame.com/xbox360.asp?sort=title&filter=all

Lenke til kommentar

hehe tror dere har misforstått intensjonen min her. jeg ønsker at noen skal si at de har hørt et slikt rykte. da har jeg den unnskyldningen jeg trenger for å kjøpe 360 2 des. jeg er selvsagt klar over at spillene sansynligvis aldri kommer på noen konsoll, men et bittebittebittelite håp er bedre en intet håp..

Lenke til kommentar
har bioware rettighetene til fable 2? da kan det bli serdeles bra. jeg likte kotor 2, men 1'en var mye bedre. jade empire tente meg aldri helt. har bare kommet til byen der du møter hu prinsessa.

5202069[/snapback]

5202084[/snapback]

Trodde lionhead skulle lage 2'ern og jeg :hmm:

Lenke til kommentar

5202069[/snapback]

5202084[/snapback]

Trodde lionhead skulle lage 2'ern og jeg :hmm:

5206693[/snapback]

Big Blue Box lagde 1'ern til konsoll og kommer til å lage 2'ern til konsoll også. Men PC versjonen Fable: Lost Chapters var det Lionhead Studios som stod for portingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...