faaeri Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Apple lanserte i dag sitt nye program for å styre arbeidsflyten innen etterbehandling av digitale bilder. Aperture har på en imponerende måte samlet alle de viktigste elementene i ett program, og gjort det enkelt for amatører og profesjonelle å jobbe effektivt. Les mer Lenke til kommentar
Elph Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det så virkelig bra ut, flott demo og, og klarer jeg å få arbeidsflyten tilnærmet like effektiv i det virkelige liv vil dette være til STOR hjelp for meg! Min bestilling sendes 1.12 står det, gleder meg som en unge Lenke til kommentar
Desperados Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det så virkelig bra ut, flott demo og, og klarer jeg å få arbeidsflyten tilnærmet like effektiv i det virkelige liv vil dette være til STOR hjelp for meg! Min bestilling sendes 1.12 står det, gleder meg som en unge 5200326[/snapback] Og flott at det bare går på Mac! Så slipper vi kompromisser og turn-offs fordi det skal funke på PC og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg