Ingolfzp Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg har en ViewSonic N3000W 30" LCD-TV med DVI-inngang. Historien er som følger: - Først brukte jeg DVI fra et NVIDIA-kort til TVen. Funket fint. - Så fikk jeg et ATI PCI-kort. Fungerte fint over en god stund, men så sluttet det å funke. - Nå har jeg fått taki meg et splitter nytt ATI-kort med 2x DVI-utganger. Ingen av de fungerer. Hovedkortet vil heller ikke boote når skjermen står tilkoblet. Har testet med en annen DVI-monitor - og det fungerte fint. Jeg har også testet med forskjellige DVI-kabler - uten hell. Det virker altså som det er noe med LCD-TVen min og ATI-kort. Spørsmålet mitt er om det er noen andre som har vært borti noe lignende? Setter stor pris på alle tilbakemeldinger! :-) Lenke til kommentar
hanigjen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hadde selv problem med at DVI ikke funka når PC og skjerm ikke hadde samme jord. Har du ujorda kontakter så plugg dem i en padde som har jord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå