Gå til innhold

Ubrukelig UFO aftershock ?

Anbefalte innlegg

Det går bra i begynnelsen , med gjerne en eller 2 CTD`s. Men etter at ufoen har ankommet Jordens atmosfære , så klikker spillet fullstendig. Hver gang disse warmongers angriper , så kræsjer spillet. Det går ikke ann å spille mer enn 15 minutt , så klikker spillet igjenn. Jeg kan jo heller ikke ignorere alle oppdrag som involverer disse typene , da taper jeg spillet.

Er det bare meg , eller har andre det helt likt meg ?

Jeg har High end system , så tviler på at maskinen min er den store svakheten.

Jeg har slått meg til ro med at det er mange bugs i nyslippet spill nå til dags , men dette spillet gjør meg rett og slett forbannet. EA og UBISOFT er jo å foretrekka fremforbi dette nesten.

Takk for hjelpen om det er noen hjelp å få

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ok , takk for hjelpen.

Men av prinsipp gidder jeg ikke å redusere kvaliteten på spillet når jeg har et high-end system.

Da anser jeg heller spillet som ubrukelig/ikke ferdig , og bruker litt tid på å hate Altar eller hva de heter.

Og for å få ut litt aggresjon i dette øyeblikket , jeg er vandt til at mange spill har plagsome bugs ved release nå til dags , men UFO tar kaka. Hadde det vert et TV , så hadde jeg levert det tilbake på flekken!

Lenke til kommentar

Har egentlig ikke hatt noen problemer med UFO før jeg kom til Wargot delen. Nå opplever jeg CTD ganske ofte i missions, så jeg venter heller til det klarer å levere en patch. Venter den som sagt ganske snart.

Orker ikke å bli opprørt lenger over spill som ikke er ferdige når de blir lansert. Det skjer hele tiden. Aftershock er imidlertid et ganske bra spill hvis man ser vekk fra bugsene, så det fortjener den støtten det kan få.

Men det er *jævlig* irriterende å ikke få spilt videre.

Lenke til kommentar

:( Synd å høre. Etter å ha installert den har jeg ingen flere problemer med spillet, alle Wargot oppdragene fungerer som en kule.

Ikke det at det hjelper deg på noen måte, da. Det er i alle fall utrolig irriterende at det er ting med spillet som tydeligvis ikke liker enkelte maskinkonfigurasjoner. Ser på det offisielle forumet at det er en del andre som også sliter selv om de har lagt inn patchen :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...