HoaXed Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Heisann.. Har en side hvor når jeg trykker på en link og siden bytter, så forsetter man å være midt på siden hvor man trykka på linken. Og dette er veldig plagsomt. Finnes det noen mulighet å fikse dette, slik at hver gang jeg går inn på en ny side, blir jeg flyttet til toppen? Graarud Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Mener du på bare en bestemt side eller på alle sidene du besøker? Visst der er den sistnevnte du mener så hører vel dette til i Programvare delen? Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Mener du på bare en bestemt side eller på alle sidene du besøker?Visst der er den sistnevnte du mener så hører vel dette til i Programvare delen? 5200443[/snapback] På min egen side.. Er ikke jeg som får dette problemet, men også alle andre som besøker siden min.. Lenke til kommentar
simenss Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Har du en link til siden din? Og hvilken link gjelder det? Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Om du har en h1-header ( og det burde du ) øverst på siden, legg til attributten id="top" eller noe lignende og link til http://dinside.com/side.php#top (altså #top på enden av addressen). Det skulle virke. Dette blir vel egentlig mer webdesign enn PHP. Lenke til kommentar
nthing Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 her er en i javascript.. <a href="javascript:scroll(0,0)"> Top </a> den scroller opp til toppen av sida.. <body onload="javascript:scroll(0,0)"> da vil den scrolle rett opp til toppen med en gang.. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Få se siden din da, Hoaxed. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 (endret) ................. Fjernet Endret 25. november 2005 av skate4life Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå