bajazzo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Unnskyld min uvitenhet her, men har i dag pc med XP Home SP2. Er det da mulig å installere Media Center på denne? Må jeg da velge hvilket av systemene jeg skal boote, eller er Media Center kun en påbygning til XP? Tenker å bruke Xbox 360 som extender. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Unnskyld min uvitenhet her, men har i dag pc med XP Home SP2. Er det da mulig å installere Media Center på denne? Må jeg da velge hvilket av systemene jeg skal boote, eller er Media Center kun en påbygning til XP? Tenker å bruke Xbox 360 som extender. 5200062[/snapback] Kan ikke svare sikkert, men vet at vis man bruker 98 og XP velger man rett og slett bare i booten hvem man skal starte. Ganske kjekt egentlig. Så dette burde jo funke med media center oxo Lenke til kommentar
mar Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Windows XP Media Center er enkelt og greit Windows XP Pro med litt ekstra dill. Så det blir helt meningsløst å ha XP home edition i tillegg. Det greieste er å ta backup av viktige filer på partisjonen som inneholder XP home, formatere denne partisjonen også legge inn Media Center. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå