FunkyBlueTiger Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei! Har en D-624 Air Plus router og ett modem som heter Zyxel (Prestige 600 series) og innebygd trådløs nett i en Acer Travelmate. Men, noen ganger virker ikke trådløs nettet i det hele tatt, og noen ganger blir jeg bedt om å skrive inn sikkerthetsnøkkel (som jeg ikke vet hva er). Noen som kunne hjulpet meg å løst dette problemet? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hvis du ikke har lagt inn "sikekrhetsnøkkel" i din router er det antagligvis et annet sikret nettverk i nærheten som den bærbare forsøker å koble seg på. Lenke til kommentar
FunkyBlueTiger Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Hvordan skifter jeg sikkerthetsnøkkel og navn på trådløsnettet? Lenke til kommentar
Capt. Chaos Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hvordan skifter jeg sikkerthetsnøkkel og navn på trådløsnettet? 5200025[/snapback] Se her: http://support.dlink.com/emulators/di624_r...h_wireless.html Se knappen security, sett den til WPA feks... Da skjønner du sikkert hva nøkkelen er også Lenke til kommentar
FunkyBlueTiger Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Hmm.....meninga den siden skal virke? Får ikke til å trykke apply, innstillingene blir ikke skiftet...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå