mysjkin Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg skulle hatt et tastatur som er mindre enn et vanlig. Jeg skriver / koder mye, spiller ikke. Jeg har vurdert Happy Hacker tastaturet, men har ikke fått bekreftet noe sted at det finnes med norsk oppsett, enn si noen norsk butikk som har det på lager. Ellers så dukket CC-mini tastaturet opp. Noen som kjenner til det? Eller er det andre 'SFF' tastaturer som anbefales? (Forresten, Jeg hater 'mushy' tastaturer, det må være litt kontant i anslaget...) M. Lenke til kommentar
snole Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Logitech Ultra X Flat er ganske kompakt. Men har numpad, så det er jo litt større enn de du linket til. Lenke til kommentar
tomahg Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) De to tastaturene du selv nevnte var de første jeg også tenkte på. geekstuff.no har ført HappyHacker tidligere, men hadde ingen på lager nå ser jeg. Logitech diNovo Cordless Desktop Notebook, er jo også ganske lite - mediapadden som følger trenger du jo ikke å bruke Jeg har ikke prøvd dette tastaturet selv, men hvis det er i samme stil som de andre diNovo-tangentfjølene - så er det nydelig å skrive på. Tror forresten jeg så et lite tastatur sist jeg var innom Biltema også... Endret 24. november 2005 av tomahg Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dette trust tastaturet anbefales ! selv om det ikke er sååå lite.. Digg som bare det Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dette er ikke riktig kategori til å spørre om tastaturer. Gjør deg kjent med kategoriene før du poster! ##Flyttes## Lenke til kommentar
aib Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Danbit AS har noen. Trådløse: http://www.danbit.dk/produkter/1603.phtml Vanlige: http://www.danbit.dk/produkter/1604.phtml Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 6. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2005 Danbit AS har noen. 5203788[/snapback] Så jo ikke helt gale ut de, men hvordan er det med pris på transport / toll? Fant ikke noe info om det på danbits sider. M. Lenke til kommentar
aib Skrevet 6. desember 2005 Del Skrevet 6. desember 2005 Så jo ikke helt gale ut de, men hvordan er det med pris på transport / toll? Fant ikke noe info om det på danbits sider. M. Det enkleste er vel å ringe de på Tlf. 67104460 eller sende en Mail til [email protected] for å få et nøyaktig svar på det. Lenke til kommentar
mysjkin Skrevet 16. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2005 Bah, fikk det for meg at det var en site som solgte fra Danmark... M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå