Zl8 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei, Fant ingen topic på dette emnet, så here goes: Kan jeg bruke en hvilken som helst trådløs nettverksdongel til å hooke opp 360 til mitt trådløse nettverk, eller må jeg kjøpe ms sin versjon til 699? Har en sånn USB 2.0 Trådløs nettverkskort-sak liggende og slenge, men vet ikke om denne vil funke.. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Forløpig er det kun meldt om en annen som også kunne brukes, og den var laget av MS. Lenke til kommentar
Zl8 Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Hva med å trykke en av mine fine blå tp-kabler da, funker det? Eller må jeg kjøpe en ms-sertifisert homo-joker-nord-nettverkskabel? Lenke til kommentar
skille22 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Xbox360 har jo vanlig USB port, så det burde være mulig.. Lenke til kommentar
anders.sivesind Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Du kan bruke en hvilken som helst trådløs bridge. Bruker selv en D-Link av ett eller annet slag til Xboxen i dag, og en slik løsning fungerer garantert også fint med 360. -anders Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Så hvis jeg kjøper x360, skaffer en switsj og kobler xbox opp mot den, så skal jeg kunne spille på live? Forutsatt at switsjen har internett tilgang.. Gleder meg syyyykt til 2desember!! Lenke til kommentar
anders.sivesind Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Swith eller router... Begge deler skal funke fint. -anders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå