C-angel Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Som jeg skriver i emnetittelen, er det noen som vet om disse er å oppdrive lenger? Corsair XMS2700 DDR-DIMM 512MB PC2700 32Meg x 8, CAS 2-3-3-6-T1, 333MHz (CMX512-2700C2) Jeg har klarte å ødlegge den ene 512mb brikka mi, så trenger derfor sårt en ny.. Har prøvd å lete litt rundt på div. sider, men finner ingen som har disse lenger. Er forresten minne bakoverkompatibelt, slik at jeg kan bruke PC3200 400Mhz brikker på min XP2600+ 2.1ghz cpu som kun har støtte opp til 333Mhz? I.o.m. at jeg skal kjøpe ny pc uansett etter jul så hadde det jo vært greit om dette kunne fungert. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Minne har ingen problemer med å kjøre på lavere hastighet enn spesifisert. Hvis du setter en DDR400-brikke sammen med DDR333-brikken din, vil hovedkortet automatisk bruke innstillingene til den tregeste brikken. Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 Takker for svar radiated. Da blir det OCZ 2048MB platinum edition på meg da Greit minne det ikke sant, eller får jeg noe som er like bra men billigere? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 finfine brikker det, har dem selv ^_^ om du får "like bra" brikker billigere? tror det. Du kan f.eks. slippe litt på timings og gå ned ett par hundrelapper i pris... ettersom AMD skal over på DDR2 "snart" så må du gå med rimelig raske oppgraderingsplaner for at det skal være mye vits i å bruke såpass mye penger på brikker til XP2600+... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå