bte Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Syntes det er på tide med en egen kategori for MMORPG (Massive Multiplayer Online Role Playing Games). Så kan lage sub-kategorier for de meste spilte/forventede spillene. Slik som : Anarchy-Online Star Wars Galaxies Everquest 1/2 World of Warcraft Lineage 2 EvE DAOC Og andre jeg har glemt? Andre en meg som har lyst å ha MMORPG's i en egen seksjon? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ser ikkje heilt behovet. Dei mest populære spela havnar under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Så vidt eg ser er det ikkje så forferdeleg stor aktivitet rundt MMORPG om du ser bort frå WoW. Lenke til kommentar
bte Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Syntes selv noen spill kunne ryddes vekk fra "De mest populære" . Blant annet Doom. Ikke alle spiller WoW. Det finnes maaange nordmenn som spiller AO fortsatt Eks: Når jeg spilte SWG før, var det kjipt å sile gjennom alle KOTOR og andre ikke SWG topics i Star Wars kategorien. Endret 24. november 2005 av bte Lenke til kommentar
Polar Pål Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det har som sagt ikke en dritt å si hvor mye spill er spilt, så lenge de ikke blir mye diskutert på forumet. Kun de mest diskuterte får egne kategorier, og jeg tror de klarer å finne ut av det selv. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Er enig med zeph. Det er ikkje ofte eg ser tråder som omhandler dei spela du nemner. Foruminndeling etter sjanger er eg i mot. Dette vil føre til mykje feilposting, og mange kategoriar med få innlegg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå