peach Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg har prøvd å "tegne" på CDer med min nye Yamaha brenner. Har prøvd med 3 forskjellige CDer. på Noname CDen kunne du nesten ikke se noen ting. På Verbatim sine ble det noe bedre, men det er fortsatt et godt stykke unna den CDen som fulgte med brenneren. På den ble resultatet veldig synlig. Noen som vet hvilke CDer man bør kjøpe for at det skal bli skikkelig synlig? Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Hæ?!? Er det noe nytt som har gått meg hus forbi? Kan du spesifisere litt nærmere hva det er for noe fiffig du holder på med? Lenke til kommentar
peach Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Er det noe nytt som har gått meg hus forbi? Ja :smile: Lenke til kommentar
bok2 Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Disc T@2 er en ny finesse lansert av Yamaha for å "brenne" bilder, tekst m.m. på skrivesiden av en CD. Du har sikkert sett at det er forskjell i refleksjon/farge på cd'er der det er lagret data kontra der det ikke er lagret noen ting. Disc T@2 utnytter denne refleksjonsforskjellen og lar deg brenne "grafikk" på de områder av cd'en som er til overs etter at alle "vanlige" data er brent på platen. Lenke til kommentar
peach Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Slik ser det ut med DiscT@2. Les her for mer informasjon... http://www.dinside.no/page/artf/31698.shtml?f=katnav Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 skjønner ikke helt vitsen.. jo større "tattoo", jo mindre data kan du lagre på cd'en. Lenke til kommentar
peach Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Men uansett, noen som vet hvilke CDer som er bra? Lenke til kommentar
peach Skrevet 10. september 2002 Forfatter Del Skrevet 10. september 2002 Noen som vet? Lenke til kommentar
kokkelimonke Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Quote: Den 2002-09-10 15:30, peach skrev:Noen som vet? Høres litt ut som det kanskje kan være best å bruke de av samme merke som fulgte med brenneren :smile: Er vel det som var poenget til Yamaha in the first place.. :smile: Lenke til kommentar
peach Skrevet 11. november 2002 Forfatter Del Skrevet 11. november 2002 Ok, nå er det lenge siden denne tråden var oppe. Håper noen har fått litt erfaringer med hvilke CDer som er bra egnet til Disc T@2. Noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå