BeNeFit Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei. Har kjøpt samsung syncmaster bf, og selve skjermen virker som den sitter veldig dårlig fast på støtten. For den rister når jeg kommer borti bordet for eks. Har fester den skruen under godt. Skal det være slik eller ? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tror nok ikke det skal være slik, min skjerm sitter ihvertfall 100% fast i støtten. Skal riste bordet veldig hardt for at det skal bli noe bevegelse i den. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 ok. Festet du den bare under med den skruen ? Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Fikk den ferdig montert fra butikken siden det var en demomodell, men ut fra det jeg kan se er det skruen under om holder den fast. Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Fikk den ferdig montert fra butikken siden det var en demomodell, men ut fra det jeg kan se er det skruen under om holder den fast. 5199476[/snapback] ok.. Men om du tar i skjermen og prøver og bevege den, er det lett og bevege på den ?? Altså i rammen rundt skjermen. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Kan bevege skjermen litt, men da snakker vi om noen få mm hver vei. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg skrudde festet på med skruen under. Skjermen står stødig og den krever litt kraft og få bøyd frem og tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå