abene Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Nettlesere skal bli sikrere Utviklere av nettleserne Internet Explorer, Firefox, Opera og Konqueror er blitt enige om å innføre en ny type sertifikater for nettsider. Måler er at det skal bli vanskeligere å gjennomføre phishingforsøk. Les artikkelen her Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg håper at det kommer noe bra ut av det. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Er jo et phishing filter i Explorer 7 Beta... Lenke til kommentar
Den normale mann Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Er jo et phishing filter i Explorer 7 Beta... 5199671[/snapback] Detter er ikke et phishings filter. Det er en teknologi for å forbedre phishings filtrene, for å si det veldig enkelt. Endret 24. november 2005 av 100smiles Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Bra gjort dette her. Men hvor er resten av nettleserene? Netscape, MacOS sin nettleser (som jeg ikke husker navnet på), og en rekke andre populære nettlesere for Linux, Windows og BeOS. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Bra gjort dette her. Men hvor er resten av nettleserene? Netscape, MacOS sin nettleser (som jeg ikke husker navnet på), og en rekke andre populære nettlesere for Linux, Windows og BeOS. 5202276[/snapback] De ble invitert, men kunne ikke komme. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Nå er jo alle de viktige *motorene* i dag listet opp der - f.eks. er det mange nettlesere som går i "sekken" firefox (gecko) eller konqueror (WebCore) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Sertifikater har vel vangligvis pleid å koste en god slump penger, så om dette blir skikkelig innført vil jeg regne med at kun de store sidene vil kunne ta nytte av dette. Muligens er det kanskje dem det er mest aktuelt for, men likevel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå