SkyMarshall Arts Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Heisann. Har sitti og hamret på tastaturet en uke eller to for å få opp en litt mer internasjonal side for musikken min enn Whinerz.com. Lurte litt på hva dere syntes da, dere som kan detta. Har et par bøgs jeg jobber med som kommer i Explorer (jeg bruker Firefox), men jeg vet hva det er å skal ordne det. Men hva syns dere? www.skymarshallarts.com Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Grei side! Litt sånn avslørende bruk av overgangsalternativer i photoshop. Dette er verken stilig eller nyttig. Koden er litt rotete, da du definerer stiler midt i html. Dette er langt i fra semantisk. Knappene med hover gjør siden din til divmania-land. Siden validerer? Vel, langt i fra. Hvor er doctype? Prøv å få orden på koden først. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Så skikkelig photoshop cs clan side ut. Også er det vel ingen tvil om at du har brukt Dreamweaver Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Korrekt ... utelukkende Photoshop og Dreamweaver. Jeg har minimal greie på validering og kode, er ikke akkurat der min ekspertise ligger da for å si det sånn ... kun å få sider til å fungere. Noe det også gjør, med sine småfeil! Endret 24. november 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Hvis koden ikke validerer, er det feil i koden. Begynn med doctype. HTMLdog Endret 24. november 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Ja takk for svar. Men om koden validerer eller ikke er egentlig meg revnende likegyldig. Den fungerer. Så vidt jeg vet validerer ikke Worldofwarcraft.com heller. Hehe. Jeg lurte på hva dere syntes om siden, å da kan dere gjerne se bort i fra koden. En mente det virka som en CS-klan-side og en annen sa det var noen billige photoshoppa overganger. Noe mer? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Flott side. Jeg gleder meg til du blir ferdig med remixen av Airwolf. Jeg foreslår at du remixer temaet til KnightRider samtidlig. Samme musikkategori bare litt bedre. Lenke til kommentar
Dustwave Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 likte ikke siden, designet passet liksom ikke for artister.. for mye "CS-clan".. som artist sider liker jeg f.eks http://www.airbase.nu/ lys og lett Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) @Dr.Ittsekk: Les Litt for mørk til å ha så mye grafisk syns jeg. Det er nå kanskje bare meg, da. Jeg liker mørke sider minimalistiske, om ikke grafikken er veldig godt gjennomført, da. Metallica-overskrifter og embross(?) 3d-effekt samt bruk av default "stroke" i photoshop blir litt for tacky syns jeg. Endret 24. november 2005 av George Bush Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Takk for respons. Men Dustwave, den siden du viste til var ufattelig tafatt og kjedelig. Mulig den er minimalistisk og ren - men jeg var lei den siden før jeg hadde begynt å lese. Sånne "designmessige" mesterverk som det der som alle skryter opp i skyene og "ooh"'er og "aaah"er over er for meg bare kjedelig. Det ser ut som en blogg basert på et ferdigkjøpt theme... da må jeg si min egen er bedre for å være litt ekkel. Men ta utgangspunkt i at JEG er fonøyd med hva jeg har gjort her da. Jeg kommer ikke til å drastisk forandre noenting, men har dere noe dere ser jeg burde forandre utifra det som er der nå? Hadde satt pris på noen konstruktive forslag der ... Endret 24. november 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Konstruktive forslag på hvordan du kan få siden til å bli bedre uten å endre på noe untatt småting? Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Konstruktive forslag på hvordan du kan få siden til å bli bedre uten å endre på noe untatt småting? 5202344[/snapback] Ja, eller nei. Altså designet er i hovedtrekk som det skal være uansett forslag. Men forandringer kan gjøres. Noe som er utrolig dårlig som burde gjøres om? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Vet ikke om du overså, men: Metallica-overskrifter og embross(?) 3d-effekt samt bruk av default "stroke" i photoshop. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Nei det fikk jeg ikke med meg. Ja syns du/dere ikke det ser fint ut? Eller er det fordi dere vet det er såpass enkelt? Jeg er ikke noe wizard i Photoshop heller, så det er begrenset hva jeg får til egentlig. Endret 24. november 2005 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Jeg syns det ikke ser fint ut. Om du ikke er wizard, så kutt ned på effektene, da vel. Tacky effekter < Simple effekter Endret 24. november 2005 av George Bush Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå