destroyy Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei, problemet startet for 2 uker siden cirka, å har bare blitt værre og værre Vis pc`en har stått på noen timer å jeg skal spille, funker det å spille i en 30min før det er et eller annet som slår seg av/på , jeg mistenker harddisken men er ikke helt sikker. Alt stopper bare opp i 30sec til 1min før alt går som vanlig igjen, men da pleier det å skje flere ganger på rad helt til jeg går ut av spillet å reboote. Så tar det litt tid før det kommer Kan det være at min qtec psu leverer for lite strøm i enkelte tilfeller så den slår seg av/på , eller har jeg rett å slett uflaks med en "løen" harddisk Noen som vet? Btw. FIns det noe program som tester harddisken min for feil? Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Kan det være at harddisken går i dvalemodus? Hvilken strømforsyning har du? Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Har en supder duper qtec (men ligger en hiper å venter på meg i posten) Ender noen ganger også med blåskjerm, helt blå skjerm, ikke noe tekst Funnet ut at det er harddisken som er gått, da jeg brukte Hdd health Endret 24. november 2005 av destroyy Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er bra at du bytter ut q-tecen. Strømforsyninger fra Q-tec er ikke brukbart til noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå