RamGuy Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Jeg er nå drita lei å måtte betale ca. 120kr. i måneden for World of Warcraft! Får å være helt ærlig, begynner jeg å gå lei spillet og syntes at det ikke er vært å betale hele 120kr lengre! Og dessuten er det bare maintains heletiden og serverne lægger veldig ofte! ---------------------------------------------------------------------- Så derfor har jeg og noen venner av meg bestemt oss for enten å joine noen som allerede har en eller flere World of Warcraft private servere eller lager vår egen Da blir det mindre lægging, mindre folk, bedre spill Men hvordan i all verden kan man finne de som har private servere? Hvordan kan man i det hele tatt vite hvem som har dem? Eventuelt hvordan kan jeg lage min egne private World of Warcraft server? Og hva slags utstyr osv... trenger jeg? Please noen hjelp meg! Endret 24. november 2005 av RamGuy Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tror ikke dette er helt lov. Og hvis du ikke er villig til å betale for å få spille et onlinespill, synes jeg heller ikke du fortjener å spille det... Lenke til kommentar
alfabanan Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hva er egentlig vitsen med å spille et onlinespill kun noen venner av deg? Da faller jo hele poenget med wow bort. Dette er jo et spill som er laget for å spille sammen med mange andre mennesker... Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Dette er det ikkje lov å diskutere her på forumet. Vil du ikkje betale for spel, så får du la vere å spele spel. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg