Gå til innhold

Retur av ødelagt skjermkort,bundle tilbake?


Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er i den situasjonen at jeg må returnere et ødelagt skjermkort.

Kortet ble plutselig ødelagt uten noen spesiell grunn.

Leste på returskjema at medfølgende drivere,ledninger osv skal returneres.

Det er vel ikke så firkanta så lenge kabler og CDr ikke er nødvendig for å kunne utrede feilen?

Når er skjermkort er ødelagt så regner de ikke med å få med CDr,kabler osv etter flere mnd da det ikke er særlig relevant i denne situasjonen?

Husker forresten ikke hva slags kabler som fulgte med,har en haug liggende.

Regner med at de ansatte i webshopen er like var for firkanta mennesker som meg.

Legger til at dette er en av de største data webshopene med ellers glimrende service.

Er ikke vant til å returnere varer så jeg bare spør,ble litt småneurotisk av de ordene. :wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte ett ASUS X800XT PCIexpress versjon kort, etter 2-3 måneder så ville ikke vifta gå skikkelig, enten helt rolig eller så gikk den ganske sakte. Returnerte produktet tilbake til webshopen sammen med drivere og CD'er og fikk refundert pengene. Men jeg glemte å pakke med Webcam som fulgte med, hørte ingenting fra webshop'en om at det manglet webcam. Så det har jeg beholdt. :) Glemte faktisk å pakke det ned.

 

Og riktig (tror jeg) av CrZy_T at om du bare sender kortet i retur og ingenting annet, så kan webshop'en kun levere ett bulk kort tilbake.

Lenke til kommentar

Dette varierer vel mye fra butikk til butikk, og hva de har på lager.

Jeg har returnert minst 2 hovedkort (Kun hovedkort) og jeg har begge gangene fått et nytt hovedkort tilbake (Inkl. kabler, cd'er osv).

Og de (nettbutikkene) har ikke særlig nytteverdi av f.eks en cd med drivere og programmer på, samt en liten s-video -> kompositt kabel.

Lenke til kommentar
Returnerte produktet tilbake til webshopen sammen med drivere og CD'er og fikk refundert pengene

 

Fikk du pengene tilbake?Trodde man bare fikk erstatning for produktet som ble ødelagt eller en tilsvarende vare?

Kan jeg be om pengene tilbake?.Prisen på varen har sunket fra ca 1500 ned 1250 kr.

Hva kan jeg kreve tilbake.Og hvem betaler frakt av den defekte varen til tekniker hvis det ikke er min feil at vare er blitt defekt,har betaltalt 80 kr for Norgespakke,og hvem betaler frakt av ertsatningsvaren?

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg fikk peng tilbake var at jeg mått kjøpe nytt med en gang (ble kjøpt fra en annen webshop) + så klarte ikke webshoppen jeg kjøpte første kortet i å skaffe nytt (var utgått) og jeg avtalte med å få peng refundert grunnet at jeg hadde erstatnings kort på vei + de klarte ikke å skaffe erstatning.

 

Hva du kan få til må du nesten prate med webshoppen om. De er pliktig til å erstatte kortet med tilsvarende eller bedre produkt, alternativt å refundere penger for varen som er defekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...