brsseb Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hei. Holder på å teste ut to GTX-er i SLI. Funker greit, men da jeg testet den nyeste demoen av Toca Race Driver 3 (med selvlaget SLI-profil, da nvidia ikke har laget en for dette spillet enda), gikk d litt "vel" hett for seg syns eg. Spilte i 1920x1200, 4xAA/4xAF, SuperSampling og med slimodus satt til delt bilde (SFR?). Etter runder på banen merket eg viftene på kortene gikk på fullt, samme med PSU-en. Sjekket tempen på kortene rett etterpå og la merke til at primærkortet var oppe i 92 grader, mens det andre på rundt 80..Er ikke dette litt vel på grensen? Da jeg hadde kun ett GTX ble det aldri mer enn 70, uansett hvor mye "stasj" jeg slo på... Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Når du har to kort rett ved hverandre.så sier det seg selv at det blir dårliegere luftflyt i kabinettet.. ta og sjekk om lufta flyter greit igjennom, rens eventuelt støv og sånt.. så kanskje du ser at temps går ned litt hvis ikke, sett inn en vifte til og blåse luft på kortene i tillegg til kjøler på kortene Sweet ™ Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Hva slags hk har du? På noen er det vel lite plass mellom sporene, noe som gjær sitt til at det øverste kortet kan få litt for lite luft.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå