Evilworm Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Finnes det en vennlig sjel der ute som kan ta noen bilder av G15-tastaturet sitt? Skulle gjerne ha sett tastene på både den med svensk og amerikansk layout. Vurderer nå å kjøpe svensk, men er veldig usikker. Endret 24. november 2005 av Evilworm Lenke til kommentar
majcrofi Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Hmm, har ikke hørt om svensk jeg :s kjøpte med amerikansk, og hvis det fins svensk burde du heller kjøpe det. mitt har ikke " < > " osv, med mindre jeg bytter på oppsettet i windows så det blir engelsk der også.. osv Edit: et bilde her http://www.psdata.no/pic%5CF113632.jpg Endret 24. november 2005 av majcrofi Lenke til kommentar
BKB Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Sikler på det tastaturet selv, hørt at logitech ikke produserer de med Norsk layout. Men håper virkelig de kommer til å gjøre det. Helst med skikkelig ENTER tast. Endret 24. november 2005 av BKB Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Jeg er enig i at de må gjøre noe med ENTER. Den ser jo ikke ut! Men om det kommer norsk oppsett eller ikke, så kan dere jo lese denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=496686 Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Kan noen bekrefte at det svenske tastaturet har en stor enterknapp som er vanlig på norske da? Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ja, det svenske tastaturet har stor enterknapp. Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 1. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2005 Takk for det! Da blir det nok svensk tastatur på meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå